ozgeinokaitis e ithafen...
(Harry ve sen Darcy ve Alex i uyutabilmiş olmanın verdiği zafer mutluluğuyla çocukların odasında yerde oturuyorsunuz.)
S:Sonunda uyudular Harry...
H:Hiç uyumayacaklar sandım bir ara.
S:Darcy uyusa Alex uyumuyor ve Darcy i uyandırıyor. Alex uyusa Darcy çocuğu seveyim derken uyandırıyor.
H:Ne yapacağız biz bunlarla? (Kıkırdar.)
S:İki çocuk fazla oldu sanki? Bir de aralarında sadece 2 yaş var Harry... Birazcık bekleyemedin yani...
H:Hiç te iki çocuk fazla falan değil. Daha 6 tane daha bebek yapacağız. Aralarında 2 yaş olması iyi.
S:Harry dalga geçme! Sonra heryerim muşmulaya dönsün! Çocuk doğurmak ne kadar zor haberin var mı senin!
H:Ama baksana şunlara ne kadar güzeller...S:Ne oldu Harry? Sakın bana uyandıklarını söyleme! (Arkanı dönersin.)
H:Uyanmış ve de oturup bizi izliyor...
S:Ah,Alex... Annecim 10 dakika nerene yetiyor. Bütün gün koşturuyorsun.(Kalkıp Alex i almak için yatağa gidiyorsun.)
(Bakın Alex ime o da ablası gibi kıvırcık.😍)S:Ne güzel de oyun oynuyorsun bizimle sen... (Kıkırdarsın.)
H:Alex,oturmayı ne zaman öğrendin babacım?
S:Gel bakalım buraya...(Alex i kucağına alırsın.) Ah,birisi kaka yapmış.
H:Uyurken de mi? İnanılmaz. Ama annesi bebeğine uyumadan önce meyveli mama yapmıştı değil mi? (Sana bakar.)
S:Evet babası ama bu kadar da çabuk çıkarılmaz ki. (Kahkaha atarsın.)
H:Şşş... Darcy!
S:Ayyy... Tamam. Ben Alex i yatak odasına götürüyorum. Orda değiştireyim altını bu arada sen de Darcy ye bak uyanmasın.
H:Tamam meleğim.(Öpücük atar.)
(Alex i alıp yatak odasına gidersin ve altını değiştirirsin. O sırada Harry kucağında Darcy ile yanınıza gelir.)S:Uyandı mı?
H:Kardeşi yanında olmadan uyuyamazmış prensesimiz.
S:Tamam getir bakalım yanına...
H:(Harry Darcy i Alex in yanına bırakır.) Oldu mu istediğiniz leydim?
D:Olmadı... Siz de yanımıza gelin.
S:(Harry e bakarsın.) Tamam hadi geliyoruz.
H:Bu gece için farklı planlarımız vardı ama...
S:Harry!
H:Tamam tamam. Geliyoruz...(Harry ve sen çocuklarınızı ortanıza alarak yatarsınız.)
S:Umarım yatak kırılmaz. (Kıkırdarsın.)
H:Sence kırılır mı? O kadar kötü davrandık yatağa... Kırılmadı.(Sana bakarak göz kırpar.)
S:Ah,Harry...
D:Susay mısınız aytık! Uyuyamıyoyuz!
H:Peki meleğim. Sustuk.(Harry ile sessizce gülmeye devam edersiniz.)
Merhaba... Darcy nin kardeşi oldu! 😂 Mutlu olun... İnternette kıvırcık saçlı bebek gifi bulmak samanlıkta iğne bulmaktan daha zor. Ama ben tesadüfen buluyorum.😏✌
Umarım beğenirsin tatlım...❤❤❤
İşte karşınızda Bay Harry seksilikten tatlılığa 0.00000000001 saniyede geçen Styles...😍
Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanficÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...