Hermiona jest online.
Hermiona zmienił(a) nazwę użytkownika Draco Malfoy na Draco.
Hermiona wysłał(a) wiadomość do użytkownika Draco.Hermiona: Tylko odrobina twojej miłości wystarczy, by zwalić mnie z nóg przez cały tydzień
Draco jest online.
Draco: Odrobina czego?
Draco: Nigdy cię nawet nie tknąłem, Granger.
Hermiona: Tylko odrobina twojej miłości
Draco: Okay.
Hermiona: Tylko odrobina twojej miłości
Draco: Zrozumiałem.
Hermiona: Tylko odrobina twojej miłości wystarczy, by przejąć kontrolę nad moim ciałem
Draco: Na Salazara, Granger.
Hermiona: Tylko odrobina twojej miłości
Draco: Pisałaś to już wcześniej.
Hermiona: Tylko odrobina twojej miłości
Draco: GRANGER, MÓZG CI SIĘ ZACIĄŁ CZY PRZESTAŁ CAŁKOWICIE DZIAŁAĆ?
Hermiona: Zdjęcia bez koszulki, dlaczego każesz mi czekać tak długo?
Draco: No, no, Granger, zaczynasz robić się niegrzeczna.
Hermiona: Obiecuję zachować ten sekret, nigdy nie powiem
Draco: Przyjdź dzisiaj pod Pokój Życzeń po 22.
Hermiona: Malfoy, ładnie to ujmując... chyba ci się coś poprzestawiało w tej główce i to na pewno nie mózg.
Draco: GRANGER
Draco: ZEMSZCZĘ SIĘDraco jest offline.
Hermiona: To był tylko żart lol
Witajcie czarodzieje!
Oto Wasz długo wyczekiwany rozdział. Miałam napisać go z samego rana, ale nie mogłam się powstrzymać.
Co sądzicie o rozdziale? Liczę na Wasze opinie w komentarzach.
Co tam u Was?
Mam teraz kilka dni wolnego i na każdy dzień coś zaplanowane, ugh. Od kilku dni dostaję zaproszenia na spotkania czy imprezy, ale niestety niektóre odbywają się tego samego dnia lub będę starała się dochodzić do siebie, jeśli wiecie co mam na myśli. Miałam w sobotę spotkać się z tym kolesiem z internetu, ale nie doszło do niego, bo miałam mieć spotkanie rodzinne, które się nie odbyło, lecz nie wspomniałam mu o tym, gdyż zaczęłam mieć wątpliwości, co do tego spotkania. Dzisiaj, a raczej wczoraj odezwał się do mnie krasz sprzed kilku lat i dla mnie to było dziwne. Dowiedziałam się, że nie jest już ze swoją dziewczyną, ale jakoś mnie to nie obchodzi. Zaproponował mi spotkanie i aby odbyło się w moim domu, ale twardo mu odmawiałam, dopóki nie zaproponował, aby odbyło się w jego aucie na co też się nie zgodziłam. Nie mam pojęcia, co wyniknie z tej znajomości, a jest rok młodszy i niby mi to nie przeszkadza, ale byłam raz z kolesiem młodszym od siebie i ostro się na nim przejechałam, a powtórki z rozrywki już raczej nie chcę.
Ale się rozpisałam.
Cóż, to tyle ode mnie... Proszę o pozostawianie gwiazdek i komenatrzy.
Buziaki 😙
CZYTASZ
WizChat ✔
HumorCzy kiedykolwiek zastanawialiście się, jakby wyglądały rozmowy na czacie pomiędzy bohaterami Harry'ego Pottera? Dowiecie się tego czytając to ff. © perfclaudixne NOTES: 26/10/16 #37 w #dramione & #47 w #harrypotter 30/10/16 #510 w #fanfictio...