Draco Malfoy wysłał(a) wiadomość do użytkownika Hermiona Granger.
Draco Malfoy zmienił(a) nazwę użytkownika Draco Malfoy na King Malfoy.
Draco Malfoy zmienił(a) nazwę użytkownika Hermiona Granger na Granger.King Malfoy: Granger?
Granger jest online.
Granger: Malfoy?
Granger: Co to za żałosna nazwa?
King Malfoy: Przestań, Granger. Chciałem zadać ci pytanie...
Granger: Ty masz pytanie do mnie? Od kiedy?
King Malfoy: Bo... nieważne.
Granger: Co to za pytanie?
King Malfoy: Czym jest YouTube?
Granger: Malfoy, od kiedy interesują cię mugolskie strony internetowe?
King Malfoy: Nie interesują, po prostu usłyszałem o niej, a że pochodzisz z mugolskiego świata to stwierdziłem, że zapytam.
Granger: Powiedzmy, że ci wierzę.
Granger: Na YouTube możesz oglądać teledyski i słuchać muzyki.
King Malfoy: A czym jest teledysk?
Granger: Formą sztuki filmowej w połączeniu z utworem muzycznym.
King Malfoy: A Redtube?
Granger: Malfoy, nie zadawaj mi takich głupich pytań. Masz internet, więc możesz użyć wyszukiwarki.
King Malfoy: Czym jest wyszukiwarka?
Granger: Na Merlina...
Granger: Wybaczam ci ten brak niewiedzy tylko dlatego, że nie uczęszczasz na lekcje mugoloznastwa.
Granger: Wyszukiwarka, w naszym przypadku Wizhoo jest stroną internetową realizującą według podanych przez użytkownika słów kluczowych.
King Malfoy: Aaaa, to już wiem czym jest ten napis na środku ekranu. Myślałem, że to jakaś dziwna forma przywitania.King Malfoy zmienił(a) nazwę użytkownika Granger na Przemądrzała Granger.
King Malfoy: Idealnie.
Przemądrzała Granger: Malfoy, ja się nie wymądrzałam tylko odpowiadałam na pytania jakie mi zadałeś, więc w tej chwili wykazałeś się idiotyzmem.Przemądrzała Granger zmienił(a) nazwę użytkowanika King Malfoy na Cyniczny bęcwał.
Przemądrzała Granger: Idealnie.
Cyniczny bęcwał: Nie jestem cynikiem, a tym bardziej bęcwałem!
Przemądrzała Granger: Może wolisz tleniony cymbał? Też opisuje idealnie twoją osobę.
Cyniczny bęcwał: Przynajmniej nie wyglądam jak krowie łajno.
Przemądrzała Granger: Ty kanalio!
Cyniczny bęcwał: Latawica!
Przemądrzała Granger: Palant!
Cyniczny bęcwał: Snobka!
Przemądrzała Granger: Nie będę kontynuowała konwersacji, która donikąd nie prowadzi.
Cyniczny bęcwał: Ojej, czy to ta chwila w której powinienem błagać, abyś została?
Przemądrzała Granger: Żegnam cię, Malfoy!Przemądrzała Granger jest offline.
Cyniczny bęcwał: Adieu, Granger.
Cyniczny bęcwał jest offline.
Witajcie czarodzieje!
W wyniku przypływu weny postanowiłam coś naskrobać. Nawet mam kawałek kolejnego rozdziału "You are my horcrux"!
Chcę Wam oznajmić, że docieramy powoli do końca tego ff. Nie mam pojęcia czy został jeszcze jeden rozdział i koniec czy być może następny będzie ostatnim, nad tym jeszcze muszę się zastanowić, ale chcę zacząć nowe potterowskie ff tylko w formie samych dialogów, niekoniecznie czatu (jeśli chcecie, abym pisała o jakimś parringu to podawajcie swoje propozycje w komentarzach).
Jestem bardzo zestresowana, bo jutro mam rozmowę o pracę.
Co tam u Was? Maturzyści, jak poszła Wam matura? Moim zdaniem temat rozprawki był banalny.
Cóż, to tyle ode mnie, buziaki 😙
CZYTASZ
WizChat ✔
HumorCzy kiedykolwiek zastanawialiście się, jakby wyglądały rozmowy na czacie pomiędzy bohaterami Harry'ego Pottera? Dowiecie się tego czytając to ff. © perfclaudixne NOTES: 26/10/16 #37 w #dramione & #47 w #harrypotter 30/10/16 #510 w #fanfictio...