*drugi tydzień szkoły*
-Ta baba od fizy się na mnie uparła!-usłyszałam gdy tylko wyszłyśmy z Emmą z klasy - Jak to tak pytać z tego co miała nam dzisiaj tłumaczyć ?!
Słuchałam jak dziewczyna rozczula się nad jej 'niewdzięcznym' losem.
- Głuptasie, przecież dostałaś czwórkę- powiedziałam, przewracając oczami.
- Ale ona jest niesprawiedliwa!- krzyczała wymachując rękoma .
W tej samej chwili przechodziła koło nas pani Darczyk, niestety nie za dobrze się to dla niej skończyło, gdyż jej nos zaliczył spotkanie z pięścią Emmy.-Mój nos ! Mój nos ! Dziecko , coś ty zrobiła ?! -wszyscy patrzyli się na zaistniałą sytuację , a ja stałam jak wryta i nie wiedziałam co robić.
-Przepraszam Panią bardzo , to było niechcący -tłumaczyła dziewczyna.
-Nie obchodzą mnie twoje przeprosiny , muszę szybko iść do pielęgniarki- takim oto akcentem zakończyła emocjonującą dyskusję , której świadkami była połowa liceum. Szybkim krokiem poszła do gabinetu trzymając się za uszkodzoną część twarzy
-Teraz to już po mnie.
-To za tą czwórkę z odpowiedzi - przytuliłam ją i razem zaczęłyśmy się śmiać. Była teraz długa przerwa, tak więc udałyśmy się pod salę numer 18 .
Historia. Może być ciekawie.Usiadłyśmy na ławce pod drzwiami rozmawiając na wszystkie możliwe tematy.
-Wiesz co ?- spytała Emma.
-Co?
-Jednorożce są fajne, bo mają takie kolorowe grzywy.
-Ja tam wolę koale.
-Koale to debile- powiedziała i razem dostałyśmy nagłego ataku śmiechu.Chwilę potem rozległ się dźwięk dzwonka zwiastujący koniec przerwy, za to początek kolejnej lekcji.
Wszyscy weszli do klasy. Harold i ja zajęliśmy miejsca w ostatniej ławce w środkowym rzędzie. Harry to wysoki chłopak z niegdyś długimi, brązowymi lokami , a teraz krótko ściętą grzywką. Warto wspomnieć o jego niecodziennym , bo zielonym kolorze oczu.
-Harry Edwards ?
-Nie ma mnie
- Oh , naprawdę ?
-No dobrze , jestem obecny- powiedział zdegustowany Harold.Po przeczytaniu listy obecności pani wyszła z klasy, a chwilę potem wróciła z jakimś chłopakiem. Zaraz, zaraz ... To przecież...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hej kochani!
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i głosy,które motywują mnie do dalszego pisania!
Jak myślicie kim będzie ten nowy uczeń ?Isia xx
CZYTASZ
In the search for happiness ♡ | N.H
FanficZawsze kiedy myślisz , że nic ci w życiu nie wychodzi , że nie masz po co żyć , kiedy tracisz nadzieję ... Wtedy właśnie pojawiają się ludzie którzy potrafią sprawić aby na twojej twarzy zajaśniał szczery uśmiech , byś znowu śmiała się z byle czego...