TANITIM BÖLÜMÜ

64 3 0
                                    

                                             17 Haziran

Sokak. Yağmur damlalarıyla buluştuğum  yer burası.  Yaz havasına baş kaldırmış bulutun gözyaşları saçlarıma dokunuyor,güneş tenimi gıdıklarken omzumda bir el hissettim.
"Gel buraya "
Gördüklerime inanamadım bana hayatı zehir eden o adam şuan yerde kanlar içinde yatıyor.  Lakabı "örümcek " olan bir bilim adamıydı şerefsiz.  Yasa dışı işler yapıyor masum insanları kendine köle ediyordu.  Masumlardan biri de bendim.  Herşey geçen yıl yaşandı. Kendini doktor diye tanıtmıştı, sevgiliydik.  Meğerse ben onun bir deney faresiymişim üzerimde deneyler yapacağını evine gidince öğrenmiştim.  Bodrum katını kendine hain işleri için tasarlamış.  Planlar, ilaçlar ve neler neler.
Onun ölmesine izin veremezdim bedelini ödemesi gerekiyor.

Doğruca hastaneye götürdüm ve ameliyattan çıkana kadar orada kaldım yaşadığını öğrenince odasına bir not bırakarak gittim ama şimdilik .
"DAHA BİTMEDİ "

Anahtarını kaza anında almıştım doğruca pislik yuvasına gidip önemli planlarını yok edecektim.

Etraf ilaç kokuyordu.  Bir sürü makina,  fotoğraf ve şişeler.  Burası tam bir b*k çukuru .
İsmimin yazılı olduğu kutuyu görmemle irkildim.  Bu neydi. Ne yani benimle ilgili bi planı daha mı vardı.

Dolabın üstüne elim yetişmeyince sandalyeye çıktım elimi uzatmamla birlikte sırtımda ki iğneyi hissettim ve heryer karardı.

HİPNOZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin