Odamda boş boş oturunca aklıma Sihirbaz geldi biraz laflasak iyi olurdu.
Kapıyı tıklayıp durdum en sonunda açılınca Lina ile karşılaştım ne işi vardı burada, heryeri ıslak şekilde bana dik dik bakıyordu.
Ardından Sihirbaz gelince gözlerim kocaman olmuştu sadece altında pantolon vardı ve elindeki havluyla saçını kuruluyordu.
"Sonra gelsem daha iyi olur".
Diyerek oradan koşarak ayrıldım Sihirbaz bana seslenmişti ama umursamadım.Gözlerimden akan yaş bana saçma geliyordu. Banyoya girip yüzümü soğuk suyla yıkadım.
Aynaya bakınca gözlerim hemen kızarmıştı.Neden kalbim acıdı onları öyle görürken.
Onu kıskanıyorum.#SİHİRBAZ
Kapıyı Lina açınca bende gözlerimi açılan kapıya yönelttim. Gülümseyen Mira Lina'yı ve beni görünce somurtarak gitti, ona seslendim duymadı. Berbat hissetmiştim ya yanlış anladıysa? Neden yanlış anlasın ki o benim neyim?Ama ben yine de suçlu hissediyordum. Böyle olmamalıydı.
Kafamı Lina'ya çevirince suratındaki ifade olanlardan memnunmuş gibiydi."Gitsen iyi olur ".
"Daha yeni geldim" diyerek ellerini omzumda gezdirdi. Soğuk elleri tenimde gezinirken irkilmiştim. Bu kızın amacı cidden belliydi.
Kendimi geri çekerek "defol " dedim."Ne o yoksa Mira sevgilin mi"
"Kes sesini ve defol ".
***
Kendime kızsam bile gözlerimden akan yaşın haddi hesabı yoktu. Yatağa oturmuş 1 saattir ağlıyordum.
"Mira".
Titreyen ses Sihirbaz'a aitti. Kafamı çevirip "efendim" dedim soğuk bir sesle."İyi misin".
"Neden kötü olmam için bir sebep mi var".
Bana biraz daha yaklaşınca
"Bizi öyle görünce ".
Cümlesini kesip;
"Sevgilin olduğunu bilmiyordum rahatsız ettim kusura bakma ".Bana bakarak gülünce sinirlenmeye başlamıştım ;
"Ne sevgilisi ya odama geldi ben duştan yeni çıkmıştım yağmurda ıslanmış, gidicekti ama bana yakınlaşmaya çalışınca ".
Son sözü benim kıskançlık damarımı hoplatmıştı.
"onu kovdum ". Bu dediği beni mutlu etmişti. Gülümseyerek;
"Beni ilgilendirmez ".Bana daha da yaklaşmıştı artık nefesinin tenime değişini hissediyordum "emin misin çaylak ".
Kızarmıştım yine bunu nasıl yapabildin sarı kafa.
"Gider misin artık uyumam gerek".
Ellerini şişmiş gözlerime dokundurup
"Her ne için ağladıysan birdaha istemiyorum ".Kendimi hızla çekip örtüyü kafama çektim, kapının kapanma sesini duyunca örtüyü aralayıp nefes aldım.
#SİHİRBAZ
Odaya girdiğimde ağlıyordu, şişmiş gözlerini görünce içimdeki canavar acı çekiyordu sanki benim gibi duygusuz biri bir kız ağlıyor diye üzülüyordu.
Anlamıştım yani aptal değilim benim yüzümden ağlıyordu. Beni geçiştirerek kurduğu cümlelerle odadan çıkmama neden oldu, Lina denen s*rtük yüzünden herşey.Mira benim neyim, düşünüyorum bahçedeki ilk konuşmamızı sonra eğitime başladığımızı ozaman yeni bir arkadaştı benim için.
Ama kalbimdeki hissi onu görünce yaşadığım heyecanı kendime itiraf edecek cesareti bulamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİPNOZ
FantasiaMASUMİYETİ HAYATINI ACILARLA DOLDURMUŞ MİRA'NIN SASHA'YA DÖNÜŞMESİYLE İNTİKAM VAKTİ BAŞLADI. İçinde hep bir yerlerde kalmış yaramaz kız çocuğu gün yüzüne çıkarak yeni bir hayata başlıyor.