Pohled Marinette
Zbytek školy jsem ignorovala. Přestávky a mí otravní spolužáci.
Prostě jsem velký ignorant. No?!~Po škole~
Pohled Alyi
Wow. To jsem nevěděla, že Marrinette má něco s Černým Kocourem. Podívám se na Berublog a koukám. Má větší sledovanost. Opět. Schovám mobil do kapsy a jdu domů.
Pohled Chloé
Čekám před školou na limuzínu se svou ,,nejlepší kámoškou,, Sabrinou.
A přitom si povídáme o tom skandálu s Kocourem a Marrinette.Přijede za nedlouho a já nastupuji.
Rozloučím se se Sabrinou a jedu domů.Pohled Nina
Dnes jsem ze školy odešel dřív, kvůli rodiným důvodům.
No, popravdě řečeno, šel jsem k zubaři, takže nechápu, proč tam rodiče píšou rodiné důvody.
Inteligence 0.
IQ 0.
Vše ostatní 0.Pohled Alyi (opět... Nečekaně)
Jsem doma. Hodím svou taškou o zem, i když vím, že tam mám svůj mobil, který můžu rozbít.
Mou pozornost však upoutá nepatrná krabička černé barvy a červenými ornamenty.
Otevřuji a.....
Pohled Chloé (jak (s)prosté)
Jsem konečně u hl. vchodu hotelu Grand Paris, který patří mému tátovi.
Vejdu do svého luksusního apartmá a položim svojí tašku na určené místečko, kde ji dávám jako vždy.
Podívám se na lehátko a tam leží malá černá krabička s červenými klikiháky.
Třeba to je make-up. Otevřu ji a....
Pohled Nina
Super. Nemám kaz. Zrovna jdu rychlým krokem od zubaře.
Dům nemám zrovna daleko. Nahodím krok a kráčím si to rychlým tempem domů.A pořád jsem myslel na to včerejší rande s Alyou. Ona je tak skvělá.
První, co doma udělám je, že si nasasím sluchátka a položím batoh k psacímu stolu, který mám ve svém pokoji, tak ne asi, v koupelně.
Podívám se směrem k mé posteli a zakoukám se na do stěny a pořád myslím na Alyu.
Svůj pohled přesunu na postel, kde leží malá krabička černé barvy s červenými kolečky a čárkami a já nevím čím ještě.
Otevřu ji a.....
(A teď příjde to nejlepší)
Pohled vypravěče
U Alyi...
,,Ahoj."
,,Aááááá... Co to sakra je!!!!!!"U Chloé
,,Ahoj Chloé."
,,Tatí!! V mém pokoji je opět to monstrum.!!!!"U Nina
,,Dobrý den Nino."
,,My se známe?.... Aaaaaa!želva! V mém pokoji!!!!------------------------------------------------
Ták konečně asi po týdnu další kapitola.
Omlouvám s za chiby.Vaše Welektronika
(3.2.2017)
ČTEŠ
Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]
Fanfictionpokračování příběhu, akorát z jiného účtu... Beruška a Černý Kocour, Marrinette a Adrian, znají své identity a stali se z nich nejlepší přátelé. Mistr Fu zvolí nové superhrdiny a do děje zasáhne osoba, která je podle ostatních mrtvá. Kromě jejího m...