Pohled Alye
,,Musíme zachránit Marri!!" vypískla Trixx s plnou pusou čokolády. Zasmála jsem se. Ona se na mě podívala tázavě těma svýma velkýma kukadlama.
,,Jíš s plnou pusou a k tomu mluvíš." zasmála jsem se znova. Stále mě nechápala.
Mávla jsem nad tím rukou, ať už to neřešíme.
,,Ahoj, zlato." oznámila osoba sedící na okně v zeleném želvím obleku. Usmála jsem se.
,,Trixx, ouška!" řekla jsem.Pohled Adriana
Bodyguard mě dovezl na letiště, což bylo místo, kde bych měl počkat na Alyu s Ninem.
Rozloučil jsem se s ním a on odjel. I když neochotně, tak jsem mu řekl, že tu mám přátelé a že sami jdeme pro kamarádku... Pochopil mé prosby a odjel.Já zmizel na záchodcích, kde nikdo nebyl, což je divné, když je to hlavní letiště v Paříži, kde denně cestuje tisíce a tisíce lidí. Za protestování Plagga jsem se proměnil na Černého Kocoura odskákal na jiné místo.
Čekal jsem na střeše, až se ukážou mí přátelé. Někdo mi poklepal na rameno. Otočil jsem se a usmál.
,,Čau lidi. Jdeme?" zeptal jsem se mých kolegů a zároveň kamarádů v elastickém obleku. Ob přikývli.Nepoletíme letadlem, ale každý použijeme své schoonosti, zbraně a síly, abychlm se dostali z Francie do Londýna v Anglii. Pár cest by tu bylo. Např. Euro Tunnel, ale tam je moc aut a navíc, vůbec by nevypadalo divně: superhrdinové v Euro Tunelu. A plavat se mi nechce.
Alya dostala skvělý nápad...-----------------
,,Už tam budem?!!" zakřičel jsem, prestože motor byl hlasitější.
,,Co?!!" zakřičel Nino vedle mě a oba jsme se drželi čelního skla. Já dvěma rukama, Nino jednou, protože držel volant. Vlasy nám vlály dozadu o sto šest. I Alye sedící v zadní části loďi a ta dávala pozor na různé nebezpečí.
Všichni tři kwami byli schovaní aby je rychlost neodvlála někam do tramtárie. Stále jsem ale přemýšlel nad Tikiinými slovy. Plagg ti pomůže.,,PTÁM SE... JESTLI UŽ TAM BUDEM!!" zakřičel jsem z plných plic. Nino pochopil a přikývl.
******_******<\******#****"$#***
Už se blížíme ke konci dámy a pánové. Říkám to rovnou... Pokračování nebude... Protože jak bych to řekla.... Mě to nebaví.. Samozřejmě, ten seriál jo, ale tato kniha...ne...Omlouvám se za chyby.
Vaše WP2
ČTEŠ
Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]
Fanfictionpokračování příběhu, akorát z jiného účtu... Beruška a Černý Kocour, Marrinette a Adrian, znají své identity a stali se z nich nejlepší přátelé. Mistr Fu zvolí nové superhrdiny a do děje zasáhne osoba, která je podle ostatních mrtvá. Kromě jejího m...