Pohled Marrinette
Když mi zajel rukou pod tričko, nebyla jsem pozadu. Dlaň jsem mu položila na košili, pod kterou se mu rýsovaly svaly.
Ještě chvíli jsme se tam líbali a pak mi ale zazvonil mobil.
,,Sakra! Který blb nám jen může zkazit ,,romantické dostaveníčko,,.
stěžoval si pro sebe Adrian.
,,Alya." to už se ale po mě zase sápal. Vylezl na všechny čtyři nade mě.Zmáčkla jsem červený telefon na ukončení hovoru a mobil položila zpátky, tam, kde byl. Vzala jsem Adrianovu hlavu do dlaní a začala ho líbat. Samozdřejmě, že začal spolupracovat.(HELP- já rudnu😨)
Mobil mi začal vyzvánět. Snažila jsem se ho nahmatat mezi polibky, ale Adrianova ruka byla rychlejší. Vyťukal ji nějajou zprávu.
A potom mobil zase vrátil zpátky.
,,Kde jsme to skončili?" řekl Adrian se šibalským úsměvem.
,,Ech... Na začátku?" lehl si vedle mě a začalo to jako před tím.
(Už mě to nebaví😒😒😒)To už ale Adrianovi pukly nervy, když mobil zazvonil po třetí.
Zvedla jsem to. A dala jsem to na reproduktor.(M-Marrinette, Al- Alya, Ad- Adrian)
M- Ahoj Alyo, co tak nutného potřebuješ?
Al- Ahoj Mari, tomu nebudeš věřit. Paříž má nové superhrdiny.
Ad- Wow... To jsem nevěděl.
Al- Mari? Koho to tam máááš?
M- hehe...nikoho
Al- Adriana??
M- No....pracujeme tu na jedné košili a on mi dělá modela, víš?
Al- aha....A můžu k tobě?
M- proč?
Al- musím ti ukázat fotky těch superhrdinů, ale video zatím nemám.
M- Ne... Protože tu musím mít do dneška hotové
Al- a nechceš pomáhat?
Ad-vvvvrrrrrrr....
M- Adriene přestaň!!!! Eheh...Co? ....Ne, díííky.....hahahaha...
M- ahoj Alyo....hahaha
Al- Ahoj...?
-------zavěsila jsem------On mě začal uprostřed hovoru líbat a lehchtat a já jsem lechtivá hodně.
,,Marrinette, jsme doma!!!" zakřičela mamka ze zdola, co? Oni se už vrátili? Přiletěli Tiki a Plagg
,,Jo...už tam budu!!!" odmlčela jsem se. ,,Adriane, musíš zmizet, potom přijď. Třeba večer.Dnes, zítra, ju?" zeptala jsem se
,,Ju, Plaggu, drápky!" proměnil se, naposledy mě políbil a vypařil se.
A já šla dolů pozdravit rodiče. ,,Jakto, že jste se už vrátili?"
Optala jsem se jich,,My jsme tam nebyli, zapoměli jsme tohle." řekl taťka a ukázal na 3 velké kufry. Nevím, co v nich bylo.
,,Tak jo, Ahoj zaltíčko... Máme tě s tatínkem moc rádi." dala mi mamka pusu na tvář...
,,Já vás taky." objala jsem je.
,,Ahoj Mari." rozloučili se na ráz.
,,Ahoj a pozdravujte babičku." rozloučím se s nima a pádlím nahoru do pokoje.,,Marrinette, co to bylo?" zeptala se mě Tiki
,,Tiki, tečky!!!" zvolám a ignoruji její otázku.-----------
Skáču po noční Paříži a uživám si tej čerstvý vzduch. Zachytím se yo-yem o trám Eiffelovy věže a vyhoupnu se až na vrchol.
Náhle uslyším náraz.
-----------------------------------------------
Příští kapitola bude smutná, tak prosím neplačte. Já třeba už teď pláču.Omlouvám se za chyby.
Vaše Welektronika
(19.2. 2017)
ČTEŠ
Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]
Fanfictionpokračování příběhu, akorát z jiného účtu... Beruška a Černý Kocour, Marrinette a Adrian, znají své identity a stali se z nich nejlepší přátelé. Mistr Fu zvolí nové superhrdiny a do děje zasáhne osoba, která je podle ostatních mrtvá. Kromě jejího m...