O 2 hodiny navrhování později
Pohled Marrinette
,,To bychom měli..." vydechla jsem nad hotovými šaty. Tedy spíše sukní. Byla tmavě růžová a byla jemná na povrchu.
,,Marri! Kdy už konečně pochopíš, že jsi utekla zbytečně?!" rozkřikla se Tiki.
,,Copak to nechápeš?! Tátu mi už nikdo nevrátí!" rozbrečela jsem se a dlaní jsem si utírala slzy.
,,Ale Adrian! Ten tě má rád!"vyhrkla.
,,.........."
,,Marrinette...Neplač."
,,.........."
,,Notak, Marrinette!.... Spí?"Pohled Tiki
Letím pro Marriin mobil, abych informovala Adriana. Můj plán se zpět vrátit do Paříže. Musí sem přijet co nejdříve nebo se Marri úplně zblázní.
U
Ze všech svých kwami sil zvednu mobil do vzduchu a letím s ním co nejdál od spící Marrinette. Což je kuchyň.
Svými packami najedu na seznam kontaktů a kliknu na kontakt:😘😝😋😻😻Kocourek😍😻😻
Protočím svými očkami a zmáčknu sluchátko. Mobil začal volat dotyčnému.
Pohled Adriana
Sedím s rodiči a bratrem u jídelního stolu a povídali jsme si.
Najednou mi zazvonil mobil. Vytáhl jsem ho z kapsy. Podíval js se na display a málem jsem dostal infarkt.
💝💗My Lady/ Purr-incess💞💕,,Omluvte mě na chvíli." řekl jsem a co nejrychleji odešel z doslechu mé rodiny. Zvedl jsem to.
,,Ahoj, Marrinette! Myslel jsem, že jsi mrtvá.... ! Kde jsi!!!" vyvalil jsem na ní.,,Adriene, poslouchej! To jsem já, Tiki. Marrinette se zbláznila. Jsme v Londýně... podrobnější informace ti řeknu později. Přijď co nejdříve.... Plagg ti pomůže!!!" řekla a zavěsila. Co myslela tím 'Plagg ti pomůže?'...
Musím ji získat zpět. Zavolal jsem Ninovi a Alyi, aby šli se mnou. Oblékl jsem se. Po informování rodičů- musel jsem říct pravdu, ale vynechal jsem, že jsme superhrdinové- jsem šel k autu, kde už za volantem seděla gorila a cenila zuby.
**********************★********
Omlouvám se za chyby...Vaše WP²
ČTEŠ
Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]
Fanfictionpokračování příběhu, akorát z jiného účtu... Beruška a Černý Kocour, Marrinette a Adrian, znají své identity a stali se z nich nejlepší přátelé. Mistr Fu zvolí nové superhrdiny a do děje zasáhne osoba, která je podle ostatních mrtvá. Kromě jejího m...