32.KAPITOLA,Speed Wolf část 3. aneb ruka pod tričkem

102 11 0
                                    

Pohled Kocoura

Vzala ji předmět s akumou a rozbila ho. Z předmětu vyletěl akuma.

,,Nadělal si zla dost malý akumo...
...Do polepšovny s tebou!!!!.....
...Mám tě...

....KOUZELNÁ BERUŠKA!!!!....

Z jejího yo-ya vyletěl malý bílý motýlek.

Potom jsem se k ní opatrně přiblížil a objal ji kolem pasu. Ona se ke mě přitulila. Naši ,,romantickou,, chvilku přerušil želví muž. Volpina a Včela koukali na Berušku jako fanynky ,které právě potkaly Justina Biebera. Nechápu to.

,,Ech, tak my půjdem jo? Necháme vás o samotě." popadl Volpinu a Včelku za zápestí a odcházeli někam pryč. Volpina se stihla jestě otočit a ukázala na Berušku zvednuté palce....No. Teď mám čas na svou Lady.

Píp píp -zapípalo ji mirákulum

Popadl jsem ji do náruče a utíkal s ní k ní domů.
,,Jsou tvý rodiče doma?" zeptal jsem se ji na balkóně.
,,Ne. Asi před před půl hodinou odjeli navstívit babičku v Číně a mě nechali doma kvůli škole."

,,Kvůli školní docházce?" zeptal jsem se.

,,No...naši nechcou, aby jsem ve škole meškala." odvětila.

,,Ok." pípnul jsem

,,Co?" na víc se nezmohla a už ležela na své posteli. Akorát jsem nad ní ležel já. Zní to divně, protože se to děje.

Naposledy ji zapípaly náušnice a proměnila se zpátky na Marrinette.
Já taky. Piki...ne..Liki...sakra..Jo! Tiki vzala Plagga za packu a táhla ho pryč z místnosti.

Usmála se a přitáhla si mě k sobě. Přitiskla se svými rty na ty moje a já ji zajel rukou pod triko.

------------------------------------------------
Končím!!!! Dál už nemůžu! Já rudnu!! A když já rudnu, tak je to v háji......dobře pokračování příště...

Omlouvám se za chiby....

Vaše Welektronika

(17.2. 2017)

Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat