41...Kwami mohou vycítit jiné kwami...

91 7 0
                                    

Pohled WP²

Po dlouhém psaní této kapitoly se dívka s černými vlasy probudila.
Nejdříve se rozkoukala a když se podívala na hodiny, zjistila, že spala asi 4 hodiny.
Tiki nikde.
,,Tiki?" zvolala a čekala odpovědi.
Nic.
,,Tiki?!" zakřičela.
Stale nic.

------

,,Už jsme tady, konečně!" zvolala Alya a vítězně dala ruce nad hlavu.
Jakmile Nino uvázal motorovou lodičku v přístavu, schovali se za nejbližší roh a vytáhli své kwami.

,,Plaggu, Tiki říkala, že mi pomůžeš. Ale já nevím jak?" mohl se zbláznit Adrien, narozdíl ode mě, já se už zbláznila. Ale teď zpátky k příběhu....
,,Adriane, uklidni se." snažil se ho uklidnit Wayss a Trixx začala přemýšlet. Plagg hleděl nezaujatě do blba.

,,Kwami mohou vycítit jiné kwami."  zamumlal Plagg z ničeho nic. A to si všichni mysleli, že je blbý jak tágo. Já popravdě taky.

A najednou mu to došlo. Plagg může vycítit Tiki a kde je Tiki, tam je i Marri. Jeho Marri. To zní jako by byl její bodyguard.
,,Plaggu! Musíš vycítit Tiki!"
,,Proč?"
,,Protože ji miluješ!"
,,To není pravda!" Plagg zrudnul, pokuď to samozřejmě jde... Ale asi jo, když je černý (prosím, nejsem rasista😨)...

Po chvíli hadky to Plagg vzdal a začal ji hledat pomocí svého nosu, ale místo toho vycítil camembert, který byl vystavený na okně jednoho z domů nedaleko místa rozhovoru a hádky.

Adrian se plácl do čela. 'Takhle to asi nepůjde.' zamumlal si v duchu.
,,Adriane! Cítím sušenky!" oznámil Plagg a Adrian hned zpozornil. Pronásledovali Plagga. Všichni.

--------

,,Tiki?! Kde mám telefon?" zeptala se dívka, která se právě probudila.
,,Eee... No... V kuchyňi, Marrinette." vysvětlovala malá kwami.
Marrinette se tedy neochotně zvedla a šla si pro mobil. Jakmile ho spatřila, zazvonil zvonek u dveří....

++++++++++++++++++++++++++++
Ještě X kapitol a bude konec... Hmm... Možná napíšu i 2. Díl, ale varuju předem, nebude to už ono.
Omlouvám se za chyby.

Vaše WP²

Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat