29. KAPITOLA, bezejmená + SPECIÁL 7.2.

157 8 2
                                    

Pohled Alyi

,,Co to sakra je?" zaklela jsem
Začala jsem po tom tvorovi házet knihy a vše, co jsem měla po ruce.

,,Klid Alyo, uklidni se." ty jo... Ona mě fakt zklidnila. Trefila jsem ji knížkou tak silně, až ta věc odletěla a uhodila do zdi. Následně po ní sjela.

,,Fajn.....Jmenuju se Trixx a jsem  liščí kwami, tedy strážce náhrdelníku.... A-"
,,Co? Co tu vůbec děláš?!!!" skočila jsem ji do řeči.

,, Já....jsem...no...No právě. Jsi nový zvolený superhrdina. Můžeš si říkat jak chceš a....-"
,,Budu jako Beruška a Kocour!!!." vypískla jsem až moc nadšeně.
,,Jo a necháš mě prosím domluvit?" kývla jsem

,,Ok. Sice patřím mezi vedlejší mirákula, ale to je jedno. Prostě budeš pomáhat Berušce a Kocourovi chytat akumu. Máš moc lží a iluzí.Tvoje superschopnost je: Realizátor (divně to zní) a můžeš tím oživit či zhmotnit jakoukoliv iluzi, kterou předem vytvoříš. Chápeš?" kývla jsem

,,Fajn, pokračujem. Po použití superschopnosti máš jen 5 minut na to, aby jsi stihla utéct, jinak vyjde tvoje identita najevo.
Vždy po souboji s padouchem mi dej najíst....jím-"
,,Co asi lišky jedí." zeptala se.
,,S tebou to je těžký holka. Jím a jsem totální závislák na čokoládě.
Ale největší jeslík je kwami Černého Kocoura, Plagg."

,,Hmmm... Ty je znáš??"to je snad sen.

,,Ech.. Ano. Ale teď zpátky. Tvoje zbraň je příčná flétna, kterou budeš používat i jako svou zbraň či štít nebo i jako telefon, vysílačku apod."

,,aha."

,,A je to tady. Abych tě transformovala, musíš říct Trixx ouška." proč???????? Zrovna toto.

,,Počkej, jenom si to natočím."
,,NE! O mě nesmíš nikomu říct, ani tvé nej. Kámošce Marrinette a blog musíš trochu omezit. Chápeš?" skoro hysterčila. A ručkou mi naznačila, abych si nasadila náhrdelník.

,,jj... A proč mám říct zrovna Trixx ouška???
,,Protože...." vtáhl ji do sebe ten náhrdelník.

Obklopila mě oslnující oranžová záře a já musela zavřít oči.
Po chvíli záře ustála a já se na sebe podívala do zrcadla.  Byla jsem liška (ne, asi Jednorožec).

Na hlavě jsem měla dvě uši. Přes obličej jsem měla oranžovou škrabošku. Otočila jsem bokama a podívala se na svůj liščí ocas. Zaujala mě i má příčná flétna vyrobená z bambusu (nevím).

Vyskočila jsem oknem a byla jsem ráda, že jsem oddaná ponocnice Berušky  a Kocoura. A když jsme u těch jmen.. Jak si budu říkat já?

....Mám to. Budu si říkat Volpina po té padoušce.... Takže... Užasná Volpina.. Jop.

-----------------------

Pohled Chloé

,,Áááá... Tatí!!!! Okřídlená pruhovaná příšera!! Přišla mi ukrást šminky!!! Áááá.!!!!" řvala jsem na celé kolo jako podělaná.

,,Klid Chloé. Jsem Bee a jsem včelí kwami. Přesněji strážce sponky, kterou si momentálně prohlížíš."
Vážně, na té sponce bylo něco, co mě zaujalo. Byla celá tmavě žlutá, až do zlaté.

,,Tvoje zbraň je nekonečná zásoba medu. Z medu si můžeš vytvořit tyč či nějaké kuličky, prostě cokoliv. Tvá moc je lepidlo. Nebo jek ti to říct. Držíš všechny věci po hromadě. Něco jako Kocour. Ten má destrukci, tak ty máš anti-destrukci. Jo?" celou dobu na ní valím oči.

Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat