33.KAPITOLA, BALADA o tragédii

105 8 3
                                    

(Obsahuje smutný děj a tragický konec.....kapitoly...)

Varuju radši.... 😢😢😢😢😢

Pohled Kocoura

Chvíli jsem čekal na balkoně, až se objeví Marri a pustí mě opět k sobě. Nechtěl jsem se vracet zpět do toho Satanova doupěte. A tím myslím můj dům. Teď mám svou Marri. Mou princeznu! A nikdo mi ji nevezme! NIKDO!!!

Jak tak čekám, uvidím svou Marri v podobě Berušky, jak vyletěla balkonem a zahákla se yo-yem a byla fuč. Mě si ani nevšimla. To je výhoda pro mě. Musím ji překvapit.

Všiml jsem si, že už stojí na Eiffelovce a má zavřené oči. Vrrrr. Skvělá příležitost pro mě.
Příjdu za ní a obejmu ji kolem pasu. Náhle jsme uslyšeli náraz a výkřiky.

Utíkali jsme, co nám nohy stačily a když jsme dorazili na místo.....

Pohled Berušky

Auto. Bouračka. Všude samí lidi. Rodiče. rodiče.
Po tváři se mi zkutálela neposlušná slza.
,,Musíme je zachránit." řekla jsem si pro sebe i když vím, že to Kocour slyšel.

Vzala jsem yo-yo, hodila ho, zaháklo se pod střechou auta a šikovně se mi vrátilo. Zatahala jsem a střecha auta odpadla.
Naskytl se mi pohled na mé rodiče, celí od krve. Máma opřená o sedadlo. A táta...měl položenou hlavu na volantu. Ale ne!

Přiběhl ke mě nějaký chlápek.
,,Beruško! Zavolal jsem jim záchranku!" volal na mě
,,A já hasiče!" zakřičela nějaká holka.
Já jen přikývla a začala odstraňovat některé plechy z auta, aby měli hasiči lepší přístup k mým rodičům. Z očí mi teče vodopád slz. Kocour mi se vším pomáhal a snažil se mě uklidnit.
Nepovedlo se.

---------------

Pohled Kocoura

Právě teď odjela sanitka. Po dlouhé době přemlouvání vzali moji Lady s sebou. Beruška ale nechtěla, abych jel s ní, protože... Prostě mi neřekla důvod.

Ale já s tak jednoduše nevzdám.
Vyskákal jsem až k Marri do pokoje a to co jsem viděl, mi vyrazilo dech.
Byl(a) tam....

--------------------------+++++++++++++
Po sto letech jsem zpět a se mnou i další kapitola.

Dnes smutná a příští ještě smutnější. Nevím jak vy, ale mě u této kapitoly ukáplo ,,pár" slz.
Když myslím pár- myslím tím vodopád.

Vaše Welektronika

(8.3. 2017)

Miraculous Ladybug (by: WP²) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat