•3•

27 5 2
                                    

Stiles p.o.v.
*Kitą dieną*
Kartu su Scott sėdėjome bibliotekoje prie kompiuterių. Jis nuolatos žaidžia tuos karo žaidimus, o aš skaitau įvairius straipsnius apie Amerikos praeitį. Nors istorijos pamoka nuobodi, man ji sekasi geriausiai.
-Nepastebėjai, kad Lydia kažkokia keista?- paklausiau Scott.
-Na, gal,- jis buvo per daug įsitraukęs į žaidimą.- Vakar ji pirmą kartą atėjo į lakroso treniruotę.
-Manau, kad ateis ir dažniau,- pasakiau ir nusišypsojau kompiuterio ekranui.
-Vilką mini, vilkas čia,- tarė Scott.
Pakėliau akis. Į biblioteką atėjo Lydia su kažkokia nematyta mergina. Atrodo, naujokė. Trumpų rusvų plaukų, madingai apsirengusi. Tikrai išvaizdi. Ji atsisėdo prie stalo, o Lydia kažką jai pasakius patraukė link mūsų. Scott pabaksnojo man alkūne.
-Einu surasiu Allison. Sėkmės,- jis kreivai nusišypsojo.
Pavarčiau akis. Net nepajutau, kaip Lydia priėjo prie manęs ir pasakė:
-Labas, Stiles.
Aš vos nenugriuvau nuo kėdės. Atsisukau į ją ir stengiausi nepanikuoti. Keista, bet vakar kai ji gulėjo užvirtusi ant manęs nė trupučio nesijaudinau. Galbūt tiesiog pamiršau ir elgiausi kaip normalus vaikinas. Juk net pakviečiau ją dažniau ateiti į lakroso treniruotes. Giliai įkvėpiau ir nusprendžiau įsivaizduoti, jog kalbu su paprasta mergina, o ne su Lydia. Atsipalaidavau ir pakėliau akis į priešais stovinčią rausvaplaukę merginą.
-Labas,- pasakiau.
Ji nedrąsiai šyptelėjo ir atsisėdo šalia, kur sėdėjo Scott.
-Turbūt jau pastebėjai tą naujokę, su kuria šiandien visą dieną vaikštau, ar ne?- ji žiūrėjo tik į mane.
Pasukau galvą į naujokės pusę. Mergina vis dar ten sėdėjo, o kai mūsų akys susitiko, ji paraudo.
-Na taip. Ir?- vėl atsisukau į Lydią.
-Noriu, kad nueitum su ja į pasimatymą,- atsidususi pasakė Lydia.
Spoksojau į ją nesuprasdamas apie ką ji. Nuo kada Lydia Martin nori, kad eičiau į pasimatymą su naujoke? Gan keista. Tiesą pasakius, visiškai nenoriu eiti į pasimatymą su kažkokia nematyta mergina. Bet Lydia žiūrėjo į mane maldaujamu žvilgsniu. Atrodė, tai jai svarbu. Bet sugalvojau, kaip iš to išpešti naudos.
-Tik su viena sąlyga,- tariau. Ji spoksojo susidomėjusi.- Kad tu ateisi stebėti kiekvienos mano lakroso treniruotės. Sutarta?
Ji pavartė akis. Bet žiūrint į jas matėsi, kad jos laimingos. O tai man daug ką reiškia.
-Gerai. O dabar eik ir pakviesk ją,- jai ištarus šiuos žodžius, jos akys iškart pasikeitė. Atrodo, kad ji visai nenori, kad eičiau į pasimatymą su ta mergina. Bet aš jau pažadėjau. Atsistojau ir patraukiau link trumpaplaukės.
-Sveika,- tariau ir atsisėdau priešais ją. Pastebėjau, kad ji laikė knygą aukštyn kojomis ir apsimetė, jog skaito.
Paėmiau tą knygą iš jos rankų ir užvertęs padėjau ant stalo.
-Ei, aš skaičiau,- pasakė ji.
-Tikrai?- kilstelėjau antakius.- Kažin, ar tokiai merginai kaip tu gali patikti "Mitai apie Graikiją".
Ji nusijuokė.
-Ne, turbūt ne.
-Aš Stiles Stilinski.
-Žinau. Aš Malia Tate.
-Gražus vardas,- pasakiau.
-Ačiū.
Trumpam stojo nejauki tyla. Tokios tylos aš žiauriai nemėgstu, nes ji tokia gėdinga. Galiausiai grįžau prie tikslo.
-Gal norėtum šiandien vakare kur nors nueiti? Tarkim pavakarieniauti. Žinau vieną gerą restoraną,- pasiūliau.
-Būtų puiku,- ji nedvejodama atsakė.- Paimk mane šeštą, lauksiu čia prie mokyklos.
-Okei.
Ji pakilo nuo stalo, aš taip pat. Pažiūrėjau į tą pusę, kur turėjo sėdėti Lydia. Bet jos ten jau nebebuvo.
-Kokia tau pamoka?- paklausiau.
Malia atsisuko į mane.
-Anglų. Tau?
-Man irgi,- šyptelėjau.- Einam kartu, palydėsiu.
-Gerai,- prisiekiu, ji man tikrai nekrito į akį. Ji tiesiog išvaizdi ir linksma mergina, su kuria bus smagu praleisti vakarą.
•••
Net nepastebėjau kaip atėjo vakaras. Jau buvo pusė šešių, o aš siaubingai jaudinausi. Turbūt dėl to, kad labai seniai nebuvau pasimatyme su mergina. Šimtus kartų skambinau Scott, bet jis nekėlė ragelio. Turbūt vėl leidžia laiką su Allison. Nusprendžiau apsirengti paprastai. Apsivilkau žalsvus languotus marškinius ir atsiraitojau rankoves iki alkūnių. Priderinau žalsvus džinsus ir juodus adidas sportbačius. Normalus vaikinas turbūt apsirengtų smokingą, bet tik ne aš. Atsidusau ir pasiėmęs džipo raktelius patraukiau laukan.
Važiuodamas dar nupirkau raudoną rožę. Net nežinau kokios gėlės jai patinka. Sustojau prie mokyklos, kur manęs jau laukė Malia. Ji vilkėjo džinsinius šortukus, rausvą palaidinę ir paprastus sportbačius. Atrodo, į pasimatymus rimtai nežiūri. Padovanojau jai gėlę ir mudu nuvažiavome į restoraną.
Restorane apie daug ką kalbėjome. Taip pat juokėmės iš savo kvailų juokelių. Ji turi puikų humoro jausmą. Po dviejų valandų sėdėjimo restorane pasisiūliau ją parvežti namo. Žinoma, mergina sutiko. Sėdėjome mašinoje prie jos namų.
-Taigi...- tariau.
-Ačiū už nuostabų vakarą,- padėkojo ji.
-Tai tau ačiū,- pasakiau paduodamas jai ant galinės sėdynės gulėjusią rožę. Keista, kad ji dar nenuvyto.
Malia pauostė ją ir nusišypsojo. O tada tai padariau. Nežinau kodėl. Ji mane taip traukė. Uždėjau ranką jai ant liemens ir prisitraukiau ją arčiau. Atrodo, buvau paskendęs kitame pasaulyje. Kitą delną uždėjau jai ant skruosto. Ir tada pabučiavau ją. Ji atsakė tuo pačiu. Pasijutau lyg kažkokiame sapne. Jos lūpos tokios šiltos ir švelnios. Bučiavomės keletą minučių. Galiausiai ji atsitraukė nuo manęs.
-Atleisk, turiu eiti,- pasakė ji.
-Žinoma. Susitiksim ryt mokykloje,- atsakiau.
-Ei,- staiga ji sustojo.- Gal galėtum ryte mane nuvežti? Niekaip neišsilaikau teisių.
-Gerai. Atvažiuosiu prieš aštuonias.
-Iki.
Stebėjau kaip ji nueina namo. Turbūt pirmą kartą jaučiuosi laimingas. Bet vos vėl pagalvoju apie Lydią, man suspaudžia širdį.

Taigi štai ir aš su nauja dalimi ;) Tikrai neshipinu Stalios, bet jie graži pora. (Stydia for life :D) Tokia romantiška dalytė gavosi. Kaip manot ką darys Lydia sužinojusi, kad jie bučiavosi? Ir kaip toliau elgsis Stiles? Sužinosite kitoje dalyje. Džiaugiuosi, kad vis daugiau žmonių pažiūri mano istoriją :** Jei nesunku paspauskit vote. Bučkiai visiems skaitantiems×××
-FancyyGirl24×××

Juodoji rožė ■Sustabdyta■Où les histoires vivent. Découvrez maintenant