Sabah yine okula geç kalmamak için kurduğum o , salak alarmın sesiyle müthiş rüyamdan kalktım . Rüyamda Zedd benimleydi . Biz sevgiliyiz ve onunla asla ayrılmıycak kadar bir-birimizi seviyoruz . Aman tanrım Zedd beni 20 kere aramış . Saat.... Okula geç kalmıştım . Şu salak alarm niye geç uyandırdı beni ????
Yatağımda oturdum . Gözlerimi ovuşturdum . Sonra da tavşanlı ev ayakkabılarımı giydim . Gardirobumu açtım . Hemen siyah tişörtümü , bordo eteğimi , sportiv ayakkabımı ve çantamı aldım . Yatağımın üstüne atdım . Çekmecemin üstünde bir not vardı .
Notta aynı şöğle yazılmıştı . Aslında annemin berbat bir hatti var . Elbiselerimi giydikten sonra yüzüme makyaj sürdüm . Çantamı topladım . Evden çıktığımda aynen şöğle görünüyordum .
Her zaman ki gibi güzelim değil mi ????
Kırmızı arabama bindim .
Okula geldiğimde ilk ders bitmişti . Kızlar beni karşıladı :
-Nbr Sel ???
-İyi senden naber Demi ?
Demi benim en yakın dostumdu .
-İyi . Akşam neden cevap yazmadın ?
-Pardon görmemişim , dur ne yazdığına bakiyim .
-Vao yeni almış olmalısın telefonunu . Tebrikler !
-Teşekkürler , neden ilk derse gelmedin ?
-Uyuyup kalmışım baby !
-Demi..........
Ah kardeşi Dallas Demiyi benden aldı .
-Sınıfta görüşürüz-dedim .
Çok tatlış bir kız Demi . Dolbımı açtım ve kitaplarımı aldım . Ahh aman tanrım okulun popüleri Justin bu gün ne erken gelmiş dimi ? Daha şimdi geldi . Yine havalı yürüşler.....havalı saçlar....havalı gülümsemeler ve daha neler .