Selena Gomez ( Bakış Açısı ) :
Açıkcası çok üzüldüm . Çünki şimdiye kadar Justinimi çok ama ççok kırmıştım . Ama her ikimizin de kalbindeki ağır yaralar osacarlık performans sunan Liam Paynenin doktoru sayesinde onarıldı . Neyse , Jus beni kırsada ve ben onu hep üzsem de artık sevgiliydik ve önümüzde kimse duramaz . Sanırım ,,,...... Evet neyse , bu gün çok ama çok yorgundum ve uyumak için yatağıma girdim ve telefinumu şarjdan çıkartarak yatağımın doğru yanındaki çekmeceyi bıraktım . Sonra dayanamayıp telefonumu aldım . Telefon elimdeyken odamın kapısı çalındı :
-Sel , kızım uyuyormusun ?
-Ya üf anne , uyuyordum hadi gel - dedim .
-Kızım , ben bir hafta buralarda yokum . Bilirsin babanın ölüm şokundan sonra babaannen hiç dönmek istemiyor ki , Londradan . Zaten Los-Ancelesi pek sevmez ve sevmezdide . O , kötüleşdi de onun yanıa gitcem .
-Ya anne ben de gelsem ( Açıkcası onu pek sevmezdim çünki o da bizi sevmezdi . Annem bu durumda onun yanına neden gidiyor anlamıyorum ki . Ve bunları yürekten söğlemedim hem zaten Justinim de var . )
-Ya kızım . çok isterdim ama ne yapalım . Okulun var daha senin . Zaten çok iyi bir kadın anlayışla karşılar seni .
-Eminim öğledir .
-Kızım bu arada kuzenin Serda , Alison ve Goerge benimle bir dönücek .
- İyi tamam . İyi geceler . e zaman çıkıcaksın ???
-Şimdi kızım .
Annemle vedalaşmadık çünki daha uçağa 1.30 vardı . Annem odadan çıkar çıkmaz telefonumu kenara bıraktım ve yatağımın üstünde zıplayarak bağıra-bağıra :
-Yessss , Yupiiiii ! Yaşasın , yaaaa !!! - söğledim .
Annem geldi :
-Neler oluyor Sel ???
-Hiçççç, hiç bir şey olduğu yok ki . Hadi annecim iyi geceler .
Hemen yatağıma girdim ve bu sırada telefon konuşmasında beni bekleyen Justinin kah-kahalarını açıkca duydum .
-Ne o Sel aradığım için çok mu mutlusun ????
-Ya yok ya .
Belki de 1 saat Jus saçmalayıp durdu . Konuşma benim yenilgimle bitti ama tuhaf bir şey onun aramasını kim açtı ve ben neden hiç bir şeyi duymadım . Neyse uyudum . Ve evimizin önündeki araba ışıkları beni uyandırdı . Saate baktığımda 3.23-tü . Eyvah kesin Justindir diye düşündüm . Koridordan gidersem anneme yakalanırım . Hemen kendimi salonda buldum . Evet giysilerim iğrenç ve basit bir pijamadan ibaretdi ama ne yapsam . Telefonum odada kalmıştı sanırım . Salonun pencersinden bahçeye indim . Parmaklarımın ucunda yürüyerek araba tarafa geldim . Hey dur bir dakika bu Justinin arabası değil . O zaman kesin Zeddin işi , ve bu sırada bunun taksi olduğunu anladım . Hemen neler olduğunu anlamak için odama dönmem lazimdi . Ki , bir dakika dur , hızlı nefes almaya başladım . Birileri çığlık atmamam için ağzımı öğlece sıkıca tutuyordu . Çok korkmuştum ama ne yapsaydım yani . Sol elimi onun elinin üstüne koydum büyük bir cesaretle elinin üstünü yırttım ve parmağındaki yüzüyü kırmaya çalıştım , dur bi dakika üstüne :
S.T.Y.U.E ( S.E )
S.T.Y.U.E ( S.E ( Justinin sol kolu ))
Allah belanı versin Jus !!! Bunları sen yaptın işte iyi biliyorum , Seni , köpek seni salak aptal şey . Beni kaçırmaması için kendimi yırttım ama olmadı , işte olmadı ve nihayet beni kaçırdılar . Aman ne güzel . Çok ama çok güzel bir malikanenin önünde durdular . Adamlardan biri , ve sanırım başçıları eve gitdi ve araba beni kokuşmuş fare evine getirdi . Iyyyyyy her yer inanlımaz derece berbat ve iğrenç olmaktan başka kötü kokuyordu . Elimi kolumu bağladılar ve yemek bile vermediler . Salaklar bu kadar aptallık olmazdı derken aklıma geldi de , zaten verseler bile yemezdim . Neyse , saatler geçti ve beni uyku tutmuş ki , gözlerimi açtığımda o malikanedeydim . İşte orada .......orada......................orada..................................................................................
Neyse , hemen etrafıma döndüm ve neyle karşılaştığımı tahmin edemezsiniz :
-KÜÇÜK BİR ÇOKCUKLA . O KADAR TATLIYDI Kİ ......
2 TANE DE KARDEŞİ VARMIŞ . BİRİ BÜYÜK BİRİ KÜÇÜK . ÜVEYMİŞLER AMA NEYSE . DİĞER KARDEŞLERLE TANIŞMAK İÇİN ORADAN AYRILDIM . HEMEN DİĞERLERİNİN YANINA GİTDİM . BÜYÜK KIZ HOŞ , AZ PNCE TANIŞDIĞIM KIZ MÜTHİŞ , KÜÇÜK KIZSA ÇOK AMA ÇOK SERSEMDİ .
Sonra , benle oyun oynamak için küçük kız beni bahçeye kaçırdı . Bir az oyun oynadıktan sonra tuvalete gitdi . Bir az bekledim . Ama aptal ve aynı zamanda mal olduğumu fark etdim . Şimdi anladım ki , evde hizmetçiler vardı ve evden Justini aramak mümkün değildi . Kaçmak için hasarların yanına geldim . Hemen atlamak istedim ama düştüm ve elimi yaraladım . Ufff hay aksi . Şimdi de salak geliyor . Hemen eski yerime gittim . Sanırım , geliyor . Arkamda durdu . Kirli ve ruhunun rengini yani siyah renk ellerini boynuma vurarak elindeki bıçağı sürerek boğazımda asla ama asla unutamayacağım bir iz bıraktı . Hemen kızı iterek kaçtım . Bahçenin kapısı kapalıydı ve tesadüften ve bana serf eden taraftan kimse yoktu dışarda . Hemen kaçtım oradan . Bu kez öfkemden ve onun gücünden hasarı atlaya bilmiştim . Kaçtım , kaçtım , kaçtım , kaçtım ve kaçtım . Tam , kaçtığım yerde bir Harry Stylesin üstüne yıkıldığımı fark etdim ki , beni eve götürdü . Evden çok ama çok uzak bir yerde ne yaptığımı sorunca olanları anlatmak zorunda kaldım desem yalan olur , çünki zaten anlatcaktım ....:):):):):):D:D:D:D:D:(:(:(:(:(:(:(.............
Sonra olayları rahat-rahat çözdük ....................................................................
Şimdiyse ağlıyordum . Neden mi ????? Tabi ki , de Justin ve olanlar yüzünden . Muhtemelen bu adam Justine kızıcak , ya da tüm sinirlerini ondan çıkarak bizi ayıracaktı . Jus benim için ben de onun için bunları katlanıcaktık .