1 ŞUBAT

61 4 5
                                    

   Biliyormusunuz arkadaşlar bu gün günlerden hangisi ? Tabi ki de Harryin doğum günü . Ne mutlu dimi . 

Justin Bieber (Bakış Açısı)

   Hatırlarsanız ben Haileyden , Harrynin doğum günü için konuşmuştum . Hemen kalktım ve Niallı aradım :

-Naber Niall .

-İyi senden ?

-İyi , görevini yaptın mı ?

-Ne görevi .

-Ne ???? Nasıl ??????

-Ne görevi ??

Niall bu şakayı bir az daha sürdüyseydi sanırım küfür edecektim . Ama neyse .

-Evet , tüm işler tamam .

-Hemen okula geldik . Hocalardan biri de bu oyunun içindeydi . Hocanın ismi Kitty . Çok iyi biri . Neyse , Harrynin sevimli hocası . 

   Harry derse geldi . Hemen Kitty hoca : 

-Harry bir daha gecikme .

    Sonra erkeklerle top oynuyorduk . Hemen ben bir vazo kırdım ve suçu Harryin üstüne attım . Hemen Kitty hoca Harrini yanına çağırdı :

-Harry , utanmor musun vazo kırmaya ? Dersten sonra yanıma gelirsin . 

-Tamam , hocam .

    Dersler bitmişti , her kes bir bahane bularak sınıftan ayrıldık . Kitty hoca Harrini oyaladı . Tüm organize işleri hazırdı . Örneğin : Duvarlara HARRY yazılmış süsler , zerler astık . Büyük balonlar aldık . Hediyeler ve kutular vardı . Biz oyun oynuyacaktık . Kutularda isimler yazıyordu . Yani kelimeleri birleştirerek cümle alıyorduk . Evet , harika bir gündü . Hatta , kar yağmıştı . Kar yola kaplamıştı , yürümek bile zor geliyordu . Kim , ne zaman , nerede , kiminle ve ne yapıyor oyunu oynatık . Artık saat 22:15-di . Yine dışarıya çıktık . Yani öğlende oynamıştık karla . Ama , gece oynamak başkaydı . Selenanın kendisinin haberi olmadı ama onun üstüne karlar atmaya başladım . Sel, habersiz bir şekilde benimle oynuyodu . Kardanadam düzelttik ve üstüne sınıfmızın resmini yapıştırtık . Sonra Harrini karın üstüne yıktık ve onu kar yağmuruna tuttuk . 

Çok mutlu bir gündü . Siz ce ?????

Kitty hoca da bizleydi .

               İYİ Kİ DOĞDUN HARRY , İYİ Kİ DOÖDUN HARRY , İYİ Kİ DOĞDUN HARRY !

     Doğum günün kutlu olsun Harry , beğendiniz mi ??? Vote ve yorumlarınızı bekliyorum .

Harrini seven , vote atsın . One Directionu seven , yorum yazsın . Siz olsanız naısl doğum günü yapardınız ? Arkadaşlar , sizin doğum gününüz böğle mutlu geçer mi ? Görüşmek üzere !!!

Jelena(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin