Justinle bir gün

154 7 1
                                    

                 Justin çok tatlıydı. Onu,onu galiba seviyordum. 

Justin Bana odamı gösterdi. Duşa girdim, sanırım böğlesi daha rahatdı.

Sonra duştan çıktım, odama geldim. Allahtan üstümde elbisem vardı,çünki Justin odamdaydı. 

Sanırım o da duşa girmişdi. Biraz  muhabbet ettik.  Eski günlerden konuştuk. Sonra bir-birimize iyi geceler söğledik . Hustin odasına gitti . Ben de hiç olmadğığ kadar rahat uyudum . Sabah kahvaltı için aşağıya indim . Sofra çok güzeldi . Justin yine her zamanki gibi yakışıklılığını korumuş tarz giyinmişti . Hemen benim yanıma oturdu .

-Benim güzelim napıyor ??? Nasıl ???

-Justin beni şımartma , iyiyim , sen?

-Ben de bu üzellik karşısında iyiyim .

Yemeye başladık . Yemekten sonra çantamızı aldık ve Justinin arabasına fırladık . Okula gideceğimizi sanmıştım ama , Justin beni banka götürdü .

-Justin bizim normalde okulda olmamız lazım değilmiydi ???

-Sel , bu gün okulu kırıcaz . Hadi sadece bu gün .

-İyi tamam .

Justin arabadan indi ve kapıyı açtı . Nazik bir şekilde bana :

-Buyur Sel - dedi .

Sonra güldük . Arabadan indik ve boş skamyalardan birinde oturduk . Sonra Justin ellerimi tuttu . Ne yapmak istediğini pek anlamdım deöil , anlamamazlıktan geldim . Ne oluyor Justin diye bir bakış attım . 

-Sel ben seni .....

Ne aman tanrım ANNEM!!! Daha bugüne kadar o salak Zeddle çıkıyordum !!! Ve ben okula gitmemiştim . Hemen Justinin arabasına kaçtım . Justin de arkamdan ...

-Umarım annem görmedi .

 Justin üzgün bakışlarla bana baktı .

-Ben üzgünüm . Umarım görmedi .

        Okula vardık . İlk dersin öğretmeni gelmemişti . Zedd yanıma geldi . 

-Sel , ben hala seni seviyorum .

-Evet Zedd , tabikide sen beni sevdiğin için , dün evin önünde benimle öpüştün yaaa?

           Tüm sınıf Zeddin zavallı haline güldü . Ve her kes onun bu saçma deliliğini öğrendi . Sanırım herkes oona nefret ediyordu . Taylor da .

Justin daha cümleme yeni başladığımda kızarmıştı . Neden acaba ????


********


Dersler bitmişti . Arabam evdeydi . Justin beni evime kadar bırakacağına söz vermişti . Justinin arabsına bindim . Justin bana teyzesinin kızı Haileye söz deyip geleceğini söğledi . Zedd geldi :

-Sel , b-ben seni sevi..

-Sen kalet ediyorsun !!! Hadi defol , kız ağlar geç kalma !!!

-Selena neden o , salakla çıkıyorsun ??? Bak tüm sınıf bana güldü , senin yüzünden tüm dostlarım bana küstü .

-Ne yapsaydım yani , iyi yaptın yarın da gel evde yap , annem daha rahat görsün mü söğleseydim?

-Sel , beni ç-çççooookk kırdın . 

Bir kaç adım geri gitti .

-Hadi defol , bu arada ben senin gibi bir kızın kolları beni itti diğe hemen yeni kollara koşmuyorum . Tamam mı ?

-Eeee o zaman neden benimle sevgili olmak istemiyorsun .

   Ben ona gerçekten çok sinirlenmiştim . Hemen arabadan indim ve Zeddin önünde durdum . 

-Anlasana bebek gibi ağlamanı istemedim . Çünki , cevabım seni....

   Eliyle ağzımı kappatı Zedd .

-Hayır , Sel , hayır , sakın deme . 

Elimle onun elini ittim ve bağırarak :

-Zedd ben seni sevmiyorum .

Zeddin gözlerinden yaş akmaya başladı .

-Bu ilk değil ki , resmen sevişiyordun onunla . Hadi defol yalancı gözyaşlarını silsin o salak kız !!!

Justin geldi ve Zeddi itti :

-hadi defol .

****************************************************= (Zedd bir sövüşü patlattı )

-Ahlaksız , hadi defol Selin kalbini başkaları dolduruyor artık .

  Arabadaydım dönüp Justine baktım . Justin debana bakıyordu . 

-Görüşücez Justin bey , görüşücez saaat 4-de okula en yakın parkta !!!

 Justin arabaya bindi . 

-O, salak falan gelir size . Hadi gel biz de kal bu gün de .

-Yok ya teşekkürler . Ha bu arada Justin benim hatrime o salakla kavga filan etme .

-Ama....

-Justin bunu ben senden istiyorum . Lütfen , lütfen , lütfen, bak yalva...

-Sel tamam , yalvarmana gerek yok . Seninle çıkmak için yalvarmalı tek kişi benim .

-Seni duyamadım Justin , bir şey mi söğledin ???

-Yo hayır .

Eve gelmiştim . Justine çaktırmadan onun montunun cebinden telefinumu çkartmıştım . Aslında Haileyle konuştuklarını merak ettiğim içindi herşey . Seskaydediciyi açtım :

-Hailey , sen iyi bir organizatorsun . Dostum Harryin doğum günü 1 şubat . Bana organizatör işlerinde yardım eder misin ?

-Tamammm yakışıklı .

Sonrası sessizlik . Yer danıştılar . Bu gün için saat 4-de Justinin evinde . 

Ne koonuşacaklarını öğrenmek için oraya gidecektim . 

Deamını izledim . Sonrası Justinle benim arabada olan muhabbetim .

Ne , aman tanrəm :

-OMG.

-Sel tamam , yalvarmana gerek yok . Seninle çıkmak için yalvarmalı tek kişi benim .

Ne yani Justin beni seviyormu ?????

Haileyle ne konuştuklarını öğrencem .


Jelena(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin