Müzik Yarışması2

69 5 1
                                    

Arkadaşlar her kesin düşüncelerini anlaya bilmeniz için hikaye farklı kişilerin dilinden yazılıcak . İyi okumalar :):):)

Merhaba ben Alis , öncelikle şarkı yarışına hoş geldiniz . Her okuldan öğrenciler geldi buraya .Ögrencilerin ismi ; Alison Kendrick , İyudi Robbert , Lily Bonninson ......................Taylor Swift , Justin Bieber , Zedd , Ariana Grande , Selena Gomez , Harry Styles , Niall Horan , Louis Tomlinson , Liam Payne . Hepinize bol şanslar .

Birinci şarkı okuyacak kişi :

Alison Kendrick .


İyudi Robbert 

Lily Bonninson

******

*********
***************

************

****************

*************

**********

*********

***********

Ve son olarak sıra bizim okula gelmişti .

Bizim okulumuzdan ilk sahneye çıkan kişi benim . Çok heyecanlıyım , sahnede bayılmam umarım . Yada yanlış yapmam . 

Taylor Swift

Güzel okudum değil mi?  (Taylor Swift)


Çok heyecalıyım , bilemezsiniz , korkuyorum !!! İnsanlar Zeddi benden sonra dinleyecekleri için üzüldüm !!!   (Justin Bieber)

Justin Bieber

Benden güzel seslisi var mı ???? **************** beni beğenmiyen .(Zedd)       

Zedd 

Eminim her kes bayılıcak . Biliyorsunuz sesimin rakibi yok , güzelliğim gibi . (Ariana Grande)

Ariana Grande


Şu şarkıların hepsi Justinim için , Justin için . Çok heyecanlıyım , umarlm iyi alınır . Justinin aşkı beni ilhamlandırıyor . (Selena Gomez)

Selena Gomez

Louis Tomlinson

Biz "One Direction" grubu yaratacağız . Sevgilerle Louis Tomlinson . (Louis Tomlinson)  

Harry Styles

Hiç heyecanlı değilim , sonuçta ilkkez çıkmıyorum .    (Harry Styles)

Niall Horan

Bu yarışmaya her kes benim için geldi .  ( Niall Horan )

Liam Payne

Benim sesimi beğenmemek gibi bir seçeneğiniz var mı ???? Özellikle kızlar !!!  ( Liam Payne )

Her kes bunları sahnede söğlerken Selena hep içinde düşündü . Justini sevdiğini ancak sizler biliyorsunuz . Bu sırrları saklayın , JELENASHİPPRES!!!!!!!!






Elenen kişiler:

Zedd , Alis , İyudi , Lily ................

Yarışmaya devam eden kişiler :

  Taylor Swift , Justin Bieber , Ariana Grande , Selena Gomez , Harry Styles , Niall Horan , Louis Tomlinson , Liam Payne . Hepinize bol şanslar .  

Zedd Arianaya bakıyordu . Neden acaba ?

Sizce bu yarışı kim hakediyor ????? Yorumlarınızda kayt ede bilirsiniz , ya da mesaj yaza bilirsiniz .

Jelena(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin