Aşk

91 7 0
                                    

Öğrendiklerimden sonra şok olmuştum . Ama neyse , çaktırmaycaktım . Justinle alay edecektim.

Hemen Justini aradım .

-Justin , ben Zedde bir şans vermek istiyorum ama , o , telefonu açmıyor . - Çok üzgün olduğumu göstermek için ona selam vermedim ve yalandan ağlıyormuş gibi yaptım .

-Sana da merhaba Sel , iyiyim sen ?

-Ya pardon , ben de iyiyim . Justin lütfen bizi barıştır.

  Justinin sesi çok tuhaftı .

-Tamam Sel .....

Hissede biliyordum , Justin , Justin sanırım ağlıyordu . Nefesini bile zor alıyordu .

-Eyvah , annem .

Telefonu Justinin yüzüne kapattım . Evet , biliyordum bu hiç hoş değildi ama , zaten özür dileğeceğim .

-Kızım duyduğuma göre , Zedd sana ihanet etmiş .

-Anne , ben sana söğliycektim .

-Ve sen de bu gün okula gitmedin , o , çocukla birlikte , yani sarıbaşla birlikte geziyodun bankta.

-Anne , o sarıbaş dediöin benim dostum . Şimdi arkadaşımın evine gidiyorum .

-Hayır , küçük hanım , hiiiçç bir yere gidemezsin .

-Neden miş o ??? Senden izin almak zorunda d adeğilim ayrıca .

Bir az kavga ettik  . Sonra gitmemk kararı aldım . Haileye skype vasıtasıyla aradım :

-Merhaba Hailey , nbr ?

-İyi senden naber ?

-Benden de iyi . Eee Justin beni de davet etmişdi eve, ordaysanız geliyim???

Bana evi göstererek :

-Yo , hayır Justin gelmedi ki , eve .

-Nasıl yani ?

-E inanmazsan hizmetçilere sor .

 -Tamam 

-Bye  bye .

-Sağol öptüm .

-Ben de 

Sanırım ben Haileye  Justinin evine gideceğimi söğlediğimde  Haileyin hoşuna gitmemişti .


*****************


Sabah okula gelmiştimmm . Zeddin yüzü falan dağılmıştı . Sanırım birileriyle kavga etmişti . Ay iyi oldu . Şimdi olaylar şöğle : 

****************************Dün  Justin Haileyle saat 4-de***************************

        buluşmayı teklif etmişti . Hailey de kabul etmişti . Sonra Zeddle Justin saat 4-ü ayarlamışlar . Saat 4-de Hailey Justinin eve gelmiş . Ama Justin Haileyle değil , Zeddle buluşmayı seçmiş ve Zeddle kavga etmiş . 

Justine kırıldım , benim sözümü dinlemediği için , ama o da bana kırılmıştı . 

-Hey Justin , bu gün de birlikte gidelim mi eve ?

-Kusura bakma Sel ama acil işlerim var .

-Beni de götürsen .

-Zeddle çıkıyorsunuz ya , Zeddle vakit geçir sen . Anlamazsın !!!

-Hey Justin , Justin , Jus....

-Sel , artık aramıza giren yok .

Ne , Zedd beni öpmeye çalıştı ve ben Zeddi iterek tokat attım .

                      """"""""""""" Ben  Justini Seviyorum """""""""""""""""""""" 

Jelena(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin