Justinin kariyeri düşerse

29 4 16
                                    

        Arkadaşlar aslına kalırsa , Justinin bir kariyere yok ama olsun işte . 

Neyse , devam edelim .

Selena:

-Jus , sevinmedin mi ???

Jus:

-Sel bunun neyine seviniyim ???

Justin:

-O , bebek senin bebeğin bu yüzden de ben ne üzülüyorum ne de seviniyorum hiç biri tamam mı??

Taylor duruma karışamadan duramadı:

-Ju....

Selena , Taylor az önce Harriye , Justini sakinleştir demeni de duymamak olmuyordur ama lütfen siz bu duruma karışmayın .

Justin:
-Bu artık bir konu değil Sel . Bak , ya bebeği aldırırsın ya da yarın benim çocuğum olursa anası Hailey olucaktır . Ya da başka biri . Bilirsin ben anca seninle uslu dururum . Şimdi beni bilmek olmaz senden istemediğim bebeği başkasından görmeği çok ama çok istiyorum Ve bu da benim kariyerime zarar . 

Selena:

-Zaten , benim bebeğim bir meteor olucağı için .

Justin:
-Bak , Selena . Ben seninle gerçek aşk yaşamıyorum ve yaşamak gibi de bir niyyetim yok tamam mı Selena??? Buysa , benim kariyerime zarar . Çünki , seninle ayrıldıktan sonra bir baba olmak istemiyorum Benim , hayatta olsa olsa bir çocuğum olucak???

Justin odadan çıktı . Selena yatağa atlıyarak yüzünü elleriyle kapatark ağlamaya başladı .
Harry :

-Neden ağlıyorsun Sel??? Sen bilmiyor musun , ki böğle durumlarda Justin hep böğle davranıcak bir tipdir .

-Ben , onun bu söğlediklerine ağlamıyorum ki . Sadece , hayatımı onunla çürüttüyüme , başka kızlarla kıyaslandığıma , hakarete uğradığıma üzülyorum . Ona güvendiğim için ağlıyorum .

Taylor Selenanı kucakladı .

Selena:

-Ama , farkdındaysanız , bana Sel bile demedi .

Taylor:

-Tamam , Sel knk sakin ol .

Ardından Selena göz yaşlarını sildi ve , ayağa kalktı ve:

Selena:

-Ama , ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum .

Taylor:

-Ne yapacaksın?????????

Selena:

-Artık bitti .

Ardından Selena , göz yaşlarını saklayamadığını anlayarak arkasını Harry ve Taylora döndü . Çantasını toparlarken , göz yaşlarını da silmeyi unutmadı . Ardından , Selena odadan çıkmadan önce :

-Neyse , ben şimdi tuvalete gidiyorum . Hey siz de burada kalın . Tamam mı?? Ha bu arada Taylor sen de benim yaptığım aptallığı tekrarlama!!!

Selena odadan ayrıldı . Ardından Taylor:

-Harry , sen de mi aynısı nı yapardın ??

Harry:Tabi ki de hayır , biliyorsun ki , ben Justin değilim .

Ardından Harry dudaklarının altında mızıldanmaya başladı:

-Ya , ben kesinlikle ve kesinlikleeeeee Justin kadar merhametli olamam . Daha kötüsünü yapardım . :(:(:(:(

Ardından tuvalete uğrayıyım da Taylor sonra biz de çıkalım dedi Harry .

Ve , çabuk tuvalete girdi .

Ellerini kaldırarak dua etmeye başladı:

-Allahım sana çok şükürler olsun ki , Taylor Selena gibi hamile olmadı. 

Bu sözleri duyan Taylor ne yapacağını iyi biliyordu . Çünki o bir bayan drtfyguijklı

Ardından Harry odaya geri döndü . Ama tuvalatte dua edilmezzz kiiiii.

Harry odada Tayloru göremeyip de hemen hemen arabada olduğunu anladı . Çünki , dün gece Harry kendi arabasını getirtmişti . Hemen hemen arabaya koştu . Tayloru arabada mutsuz bir şekilde görünce arabasına bindi ve nedenini sordu , neler oluyor Tay dedi ??

-Harry , düşünüyorum da dün biz en fazla neler yaptık .

Harry:

-Tay , bu da sorumu ??  Tabi ki de ben sarhoştum ve bu yüzden sızıp kaldım . Zaten sen izin vermezdin ki ..:(:(:(

2-3 dakika sükuttan sonra:

Taylor elleriyle yüzün kapatarak ağlamaya başladı. Tay , öne eyildi . Harry , de onun beline elini koydu neler oluyor Tay dedi??

Taylor:

-Harry , ben o geceyi tıpa-tıp hatırlıyorum . Ç-ççok fazla gittik .


          Taylor (Bakış Açısı)

Yarın oldu . Okuldaydık o da , yani Justin de okuldaydı . Ama , Sel gelmemişti . bu olayı ancak dörtümüz ve siz biliyorsunuz . Aman birine söylemeyin .

 Bu gün Sele uğrayacaktım . Harry de yanıma oturdu . Çok sakindi .

Ben:

-Harry , ben de hamileyim ne yapıcaz ???

Harry sakinliğini korumayı başardı .

Ben :

-Hey ne yapıcaz???

Harry bu kezse üstüme bağırdı:

-Kes şunu Tay.

Bir azdan ders bitti .

Selena (Bakış açısı)

Annem Londradaydı zaten ve bu yüzden de hamile durumumda bu benim için büyük bir avantajdı . Artık Taylarda kalıcam . Onun da annesi teyzelerinde kalıyor ve babası onu atıp gitti . 
Bir azdan kapı çaldı . Taylor gelmişti . Bu gün uzun bir gün olacakti sanki , neyse akşam Taylorun evine gittik .



VE İŞTE GENE YAPTI YAZARINIZ YAPACAĞINI VE 1 HAFTA DA ÖNCEDEN BÖLÜM PAYLAŞTI NEYSE İŞTE KOLAY GELSİN SİZİ SEVİYORUM BYE BYE MUCH MUCH :):):)

Jelena(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin