MÜTHİŞ GÜN

59 4 13
                                    

   JUSTİN BİEBER BAKIŞ AÇISI 

  Ne inanamazsınız ama bu gün okul yok . Özgürlük yani ! İnanın bu benim için Selle dost olmak kadar değerli bir şey . Ama Selle görüşmemiz imkansız . Aslında bilmiyorum Sel , onu deliler gibi sevdiğimi biliyor mu ???

    Neyse hemen kalktım ve en sevdiğim tişörtümü , pantolonumu ve şişme montumu giydim . Şapka takmayı hiç sevmem . Sel , bu halimi görse , emin olun dayanamaz bayılırdı . Tam kapıdan çıkacakken snaekarlerimi hatırladım . Hemen oları da giyip apple telefonumu götürdüm . Ah olamaz Harry bey bana mesaj yazmıştı . 

-Jus , hemen benim evime en yakın spor salonuna gel . Bowling salonundayız . Erkeklerle gelmezsen yarım saate kadar demek ki , kızsın .

   Ne 2 saat bile geçmiş . Aman neyse , spor salonuna geldim . Aman tanrım Sel , Ari ve Cara da buradaydı :

-Merhaba kızlar .

-Selam Jus naber ?

-İyi senden ne haber Cara ?

-Sağol Jus benden de iyi .

-Ari senden ne haber ?

-İyi Jus , napıyosun ?

-Hiç, Sel ne haber ?

        Ah lanet olsun şeytana . Sel , beni almadı . Sel tırnaklarıyla oynuyordu .

 Cara bana yaklaşarak :

-Jus , haberin yok ama Sel , sanırım seninle konuşmamaktan mezarını kazdı .

  Hemen kah-kaha attım .

Sel Arianaya yaklaşarak :

-Ne ürdü o , dedi .

-Sel , lütfen öğle konuşma .

-Ah ne saçmalıyorsun sen Ari .O salağa nefret ediyorum . Beni tahkir etdi . Henüz Caraya baksana nasıl fısır-fısır konuşuyor onunla . 

    Ari Caraya göz kaş etdi . Cara anlamadı ve bu yüzden Arianaya sinirlendi :

-Ari , anlamıyormusun şu anda Justinle konuşuyorum . 

Sonra gitdiler . Selle ben baş-başa kaldık . Selin kollarından tuttum ve başımı onun kafasına koydum .

-I LOVE YOU SEL , BEN SENSİZ YAPAMIYORUM VE SENDEN VAZGEÇMİYCEM . LÜTFEN AMA LÜTFEN JELENAYI GERİ GETİR . HER ŞEY SENİN ELİNDE SEVGİLİLİM .

-Hayır Jus , her şeyi bu kadar unutamam . Hele ki , seni sev....

-Sel , lütfen sus . Konuşma .

      Vaho one direction geldi . Yine Harry her zamanki gibi gülmeye başladı . Manasızca gülüşleri vardı onun arkadaysa Niall , Liam ve Lou geliyordu . Her zamanki gibi Lou şakalarıyla her kesi güldürmeye başladı .

-Jus , ne oldu Sel seni yine mi geri çevirdi ?

-Sesini kesermisin Harry ?

-Sen kızların arkasından koşmasan ben de konuşmayacağım .

-Ah hadi gelin gidelim .

-Tamam Lou srıf sen dedin diğe geliyorum .

      Hemen oradan ayrılıdık. Bir az eylendikten sonra one direction spor salonundan ayrıldı . Ben de banka gitdim . Ve çok be ağladım :
-Selena , ben seni bu kadar severken sen hep bana eziyyet etdin . Hep benimle dalga geçtin . Hem de seni sevdiğimi bilerekten bana hep darbeler vurdun . Sel ben asla ama asla seni unutmayacağım .

-Jus , ben de seni .

       Bir az muhabbet giderdik ve sonra Selin evine gittik . Onun yanında uyudum .


Jelena(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin