6

289 13 0
                                    

Mijn vechten ging door ik kon niet opgeven. De enige voor wie ik hier nu nog ben zijn voor mijn vriendinnen als die er niet waren dan was ik hier nu ook niet meer geweest. Ik leef maar van binnen ben ik dood. Ik kan niet meer de goeie dingen zien. Als ik denk aan vroeger kijk ik naar de momenten waarop het niet goed ging ik kan de goeie dingen gewoon niet meer zien hoe erg ik mijn best er ook voor doe het lukt me niet. Ik ben moe moe van alles moe van het leven, het strijden, van het beter voordoen dan wie ik ben. Op school ben ik het vrolijke meisje maar dat is allemaal bedrog niemand weet hoe ik echt ben hoe ik echt denk en wie ik nou eigenlijk ben. Ik lijkt op school een meisje dat geen problemen heeft ik ben niet populair omdat ik niet wil opvallen ik lach veel op school maar dat is allemaal om mezelf te beschermen tegen mensen die van mijn gezicht anders kunnen aflezen wat er aan de hand is en dat is niet de bedoeling juist niet daardoor is mijn zus bij mij weg gegaan daardoor ben ik de foute kant op gegaan daardoor heb ik veel pijn geleden alleen omdat mijn ouders zagen dat er wat aan de hand was nee dat zou mij niet nog den keer gebeuren ik mag mezelf niet zijn alleen om mezelf te beschermen.

Zelfmoord ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu