14

183 9 0
                                    

Ik weet niet meer wat ik met mezelf aanmoet ik ben te moe geworden en opgeven is niet iets voor mij maar het lukt me gewoon niet meer ik ben moe van het strijden ik ben moe van elke dag die stomme neppe lach op te zetten om elke dag maar weer proberen aardig te zijn voor anderen terwijl je eigenlijk niet weet hoe je liefde moet geven want ik heb nooit liefde gevoeld of gekend hoe moet ik het dan aan iemand anders geven ik ben vaak agressief tegen mensen ik kan slecht met stress omgaan en dat uit ik door onschuldige mensen pijn te doen ik sla, schop of knijp ze ik heb geen flauw idee waar ik dan mee bezig ben en achteraf heb ik dan ontzettend veel spijt dat ik het heb gedaan ik word snel geïrriteerd mensen op school denken dat ik dan al boos ben maar nee als ik boos ben dan wil je me niet zien dan vecht ik met iedereen en ja dat is niet echt vrouwelijk maar ik kan mijn agressie dan nergens anders op uiten dus vecht ik maar en het doet me niks helemaal niks ik voel me beter als ik met iemand gevochten heb want dan heb ik ook klappen gekregen en die zijn niet zacht nee daar heb ik pijn aan en die pijn die verdien ik en op dat moment hoef ik me dan niet zo diep of iets minder te snijden maar ik hou dit niet heel lang meer vol ik kan dit gewoon niet en als ik er niet meer ben dan is met misschien ook wel beter dan heeft niemand meer last van mij en kunnen ze door met hun leven en dan ben ik misschien wel veilig en gelukkig in de hemel.

Zelfmoord ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu