Vervolg...
Ik dacht nu ik alles aan mijn ouders heb verteld gaat het hopelijk beter maar dat was helaas niet zo. Alles ging vanaf dat moment helemaal mis. Toen mijn zus erachter kwam dat ik het verteld had aan mijn ouders werd ze heel kwaad en is ze woedend naar boven gelopen en naar haar vriendje gegaan terwijl mijn ouders haar dat hadden verboden, maar daar luisterde ze natuurlijk niet naar. Ik was ontzettend bang, bang voor wat er nu zou gaan komen. Mijn zus kwam niet thuis en ik wist waar haar vriendje woonde dus heb ik dat tegen mijn moeder gezegd en die is daar direct heen gegaan om mijn zus op te halen. Mijn ouders gingen aangifte tegen hem doen omdat hij sex had gehad met mijn zus en mijn zus was nog maar 15 dus minderjarig. Er werd dus aangifte gedaan en allebei hun telefoons werden door de politie ingenomen omdat daar informatie op kon staan of het ging on dwang of niet. Mijn zus haar vriend werd opgepakt en heeft een paar weken vast gezeten mijn zus was ontzettend boos op mijn ouders en heeft ze de dood toegewenst en heeft heel veel haat brieven geschreven. Jeugdzorg kwam bij ons om te kijken of ze de situatie konden veranderen thuis of dat ze mijn zus uit huis gingen plaatsen na een periode werd er besloten om mijn zus het huis uit te plaatsen tussen die periode in heeft mijn zus mij het leven inderdaad zuur gemaakt ze heeft me geslagen en heeft haar vrienden op mij afgestuurd er werden dingen naar mij toe gegooid er weden dingen tegen mij geschreeuwd en ik werd van mijn fiets afgetrapt en in elkaar geslagen. Op school ging het eindelijk beter er was een meisje bij ons op school gekomen en zij keek door mijn muur heen en bleef bij mij hoe bot ik ook was tegen haar zij werd mijn beste vriendin maar haar over mijn verleden en heden vertellen durfde ik niet. Mijn leven was een hel. Ik kreeg hulp en trauma therapie maar het beeft me niks opgeleverd alleen dat ik er rustig over kan praten. Uiteindelijk heb ik het mijn vriendin toch verteld wat ik wel heel moeilijk vond maar er zat niks anders op ik ging kapot. Mijn zus ging dus uit huis en er werd mij verboden om nog contact met haar te hebben of om alleen met haar te zijn ze zou in de weekenden wel bij ons komen maar ik werd gedwongen om naar haar toe te gaan door haar dus deed ik dat omdat ik het er niet bij kon hebben dat ze me nog meer de grond in ging trappen. In de weekenden kwam ze bij ons maar dat ging niet goed er waren direct weer heel veel ruzies ik was zo boos op mijn ouders want toen ze nog niet uit huis was hadden ze alleen maar aandacht voor haar en waren mijn broer en zusje en ik lucht voor hun en toen ze weg was hadden ze opeens ook aandacht voor ons en als ze dan weer in het weekend bij ons was, was de aandacht voor weer weg. Er waren zo veel ruzies en ook hele heftige, uiteindelijk kreeg ze het inzicht dat die jongen niet goed voor haar was dus had ze het contact verbroken en toen heeft hij een keertje naar ons huis toe gebeld en ik nam op hij heeft me bedreigt dat hij me zou verkrachten mishandelen en kapot zou maken. Ik was bang omdat ik wist waartoe hij in staat was hij wist alles van mij waar ik op school zat waar ik woonde alles. Toen mijn zus in een weekend thuis was en wij allemaal al op bed lagen behalve mijn zus en mijn ouders is hij langs gekomen hij begon te schreeuwen en ik was nog steeds wakker ik lag 's nachts altijd wakker ik hoorde aan zijn stem dat hij het was even later kwam mijn zusje huilend mijn kamer in dat ze bang was ik moest me groot houden voor haar ze vroeg of we naar de badkamer konden gaan zodat ze veilig was dat deden we mijn ouders hadden de politie gebeld daar werd hij nog bozer van hij begon met stenen naar de ramen te gooien mijn zus kwam later ook de badkamer in huilend nu moest ik 2 personen troosten terwijl ik ook bang was maar ik moest me groot houden voor hun. Ik ging uit de badkamer naar mijn zusje haar slaapkamer omdat ze het koud had zou ik een dekentje voor haar halen ik keek even uit het raam hij keek opdat moment ook naar boven naar mijn recht in mijn ogen hij pakte een mes en deed het langs zijn keel en wees toen naar mij toe hij sirenes hoorde is hij weg gerent en we hebben verder nooit meer wat van hem gehoord. Mijn zus mocht in de weekenden niet meer bij ons komen we hadden helemaal geen contact meer met haar behalve ik stiekem dus. Ze ging van van daar naar een ander huis toe waar ze het leuker had.
JE LEEST
Zelfmoord ~voltooid~
Novela JuvenilIk wil weg van deze wereld ik kan niet met mijn pijn leven Graag dit verhaal niet kopiëren