Vandaag heb ik heel veel medicijnen gekocht veel verschillende in verschillende winkels de reden ervan? ZELFMOORD ik weet hoe ik het ga doen ik ga een overdosis nemen en niet een hele kleine dat er nog een kans is dat ik het overleef nee het gaat nu gebeuren ik ga het morgen doen waarschijnlijk 's avonds als ik naar boven ga om te slapen neem ik zoveel medicijnen dat ik het niet ga halen en als iemand mij dan vind dan is het al te laat want dan lig ik daar al te lang ik heb heel bewust voor deze manier gekozen en niet om van een brug af te springen of voor een trein nee want daar zou ik mensen mee kunnen beschadigen ik zou ze een trauma kunnen geven en de kans dat er dan snel hulp is is ook heel groot dus dat wil ik niet ik wil niet de reden zijn dat iemand een trauma krijgt.
De avond van het moment:
Okee ik heb alles klaar maar ik ben wel zenuwachtig als ik eerlijk ben want hoe zal het daar zijn waar kom ik terecht zal ik daar dan eindelijk gelukkig zijn wat is het gevoel om gelukkig te zijn hoe voelt dat zal er heel misschien iemand zijn die mij echt zal missen terwijl ik dit allemaal aan denken ben heb ik niet doorgehad dat er iemand de trap op kwam lopen ook had ik niet door dat ik aan het huilen was mijn moeder was het ze nam me in een knuffel en we waren samen aan net huilen mijn moeder die heeft mij later opgesloten in hun kamer nadat ze zeker wist dat er niks scherps of iets anders in de kamer lag dat ik kon gebruiken ze zei tegen mijn dit is voor je eigen veiligheid meisje op de een of andere manier snapte ik het en had er ergens ook wel vrede mee waaruit ik kon opmaken dat mijn hoop dus nog niet helemaal weg was ik heb ik hun bed geslapen en de volgende ochtend kon ik mijn tassen inpakken want ik werd in een instelling geplaatst.
JE LEEST
Zelfmoord ~voltooid~
Genç KurguIk wil weg van deze wereld ik kan niet met mijn pijn leven Graag dit verhaal niet kopiëren