10.

377 13 1
                                    

... potem Harl weszła do pomieszczenia .
~ Maleńki co tam robisz , w tym Notesie ?
~  Nic...
~ No dobra ... em ja idę spać .
~ Okej ja zaraz też . Przewruciłem oczami .
I poszłem spać .

Następnego dnia

Harley

Wstałam wpół do dziesiątej a Jokera nie było w Domu , zostawił mi kartkę z wiadomością .  Moja kochana Harley jadę na chwile do mojego Kolegi i wrócę jak wstaniesz .
Twój kochany Joker
Nagle słyszałam otwieranie drzwi . A w Dzwiach stał
Joker , był zmęczony i postanowiłam tym razem sobie samej zrobić Śniadanie . A maleńki poszedł spać a że była dopiero dwunasta .

Joker

Po czterech godzinach wstałem i poszłem do Harley ale spała na kanapie . To nie chciałem jej budzić . Potem zadzwonił mój telefon , odebrałem i to był  Lukas .
~ Halo ?
~ Joker ?
~ No co jest ?
~ Masz ochotę dzisiaj z twoją Harley przyjść do Baru ?
~ Nie wiem...Wsruszłem ramionami .
~ To zadzwoń jak się zastanowisz okej .
Rozłończyłem się i postanowiłem obudzić Harl .
~ Księżniczko obuć się proszę jest już po szesnastej piętnaście.
~ Jeszcze pięć minut...
~ Nie wstań już proszę idziemy do Baru z znajomymi .
~ Jakimi ?
~ Z Ivą i Lukasem .
Watała i poszła się przebrać . A ja poszłem zadzwonić do Lukasa że będziemy ale weźmiemy jeszcze Ivy .

Harley

Po tylu miesiącach znów się spotkamy z Ivy wiem tylko że Ivy ma męża i córkę , nic więcej ale J nic nie wie to dobrze . Wyszłam z pomieszczenia i poszłam do Jokera on czekał na mnie około dwudziestu minut .
~  Już ?
~ Tak
~ Dobra chodzimy do Auta .
~ Okej .
Poszliśmy do Auta i po dwóch godzinach jazdy dojechaliśmy do tego Baru .

...

Hej jak wam się podoba ♥
rozdział ?
Dajcie Gwiazdki i Kommentare ♥wasza roxa356 ♥

The Joker just loves Harley Quinn Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz