21

232 7 0
                                    

...

Harley's  POV

Po godzinie byliśmy już w domu u Ivy.  Ale Ivy miała jakąś tajemnice i nie wiem jaką tylko Catwoman to wie a ja nie znam Ivy dłużej niż Cat. 

- Ivy... ?

- Tak

- Masz mi coś do powiedzenia ?

- N...Nie a co ? - Do rozmowy wtrąciła się Cat.

-  Ivy powiedzieć jej pomostu.

- No bora .

- Co jest ? - Byłam zdziwiona nie wiedziałam co się dzieje.

- Więc... jak pamiętasz to miesiąc lub dwa temu byłyśmy z Joker'em i Likas'em u Pingwina.

- No i co dalej .

- I ja jestem z Lukas'em w ciąży. 

- Zaraz... Co?!

- No jestem w ciąży.

- To jest chyba jakiś żart co ?

- Nie - Powiedziała Cat.

- Na prawdę jesteś w ciąży z Lukas'em ?! - Byłam bardzo zadowolona z szczęścia Ivy i Lukas'a. Postanowiłam pojechać sportem do domu bo zapewne J się martwi o mnie.

Joker's POV

Gdzie ona do jasnej cholery jest !
Nie dzwoni nie odbiera i nie napisze SMS'a do mnie. Nagle usłyszałem otwieranie drzwi.

- Wróciłam ! - powiedziała moja Harley.

- Gdzieś ty była ?! Do jasnej cholery ?! - Nic nie mówiła i poszła do łazienki. - Wracam za dwie godziny.  Jadę do Deadshot'a z Pingwinem okej ! - nadal nic nie mówiła... to pojechałem po Pingwina, potem do Deadshot'a. Miałem mały interes z nim a Pingwin chciał po prostu ze mną pojechać do niego. Wiedziałem że Deadshot ma dziecko ale nie wiem czy to jest u niego bo nie chcę jej/go  wystraszyć.

        *skip time*

Po dwuch godzpewno byłem znowu w domu ale Harl nie było w salonie ani w łazięce ale w sypialni na pewno.

Hej jak tam po takiej długiej przerwie ? Wiem że to denerwuje ale co ja na to poradzę 😊 ja to nie detektor albo nauczyciel Anglika Niemca i tak dalej ale wracam znowu do następnego 🙋🙋✋✋✋

The Joker just loves Harley Quinn Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz