Joker
Postanowiłem zabrać Harley na randkę , ale nie wiedziałem co się robi na "randkach" tylko romantyczne jedzenie , napoje nic więcej nie wpadło mi do głowy . Nagle weszłedł mój skarb do pomieszczenia w którym się podziewałem to był salon .
~ Co robisz Pączuszku ?! Była zadowolona ale nie wiem z czego .
~ Szcego się tak cieszysz ?
~ Wiesz... Przerwałem jej .
~ Dowiem się w reszcie ?
~ Zabierz mnie proszę na randkę ?
~ Zaraz... co ?
~ Na randkę .
~ He... na randkę ?
~ No... tak .
~ Chwila... ty chcesz żebym cię zabrał na randkę ?
Byłem zdziwiony jak to powiedziała chciała pójść na randkę , nie wiem czy to się uda . A napewo chciała działaj .
~ Harley a chcesz dzisiaj iść ?
~ Nie jutro .
~ To dobrze .Następnego dnia
Harley
Wstałam obok mojego
Pączuszka który jeszcze spał , chciałam wstać ale jego ręka leżała na moim brzuchu . Zasnełam sportem , Joker wstał i poszedł chyba do łazienki albo do
kuchni . Poszłam za nim ale poszłam do łazienki .
~ Harley ja wychodzę na chwilę i nie długo wrócę !
~ Dobrze ! Mam czekać z śniadaniem ?
~ Nie nie musisz .
Usłyszałam jak Joker wychodzi i poszłam zrobić sobie śniadanie z herbatą .Joker
Pojechałem załatwić Harley nowy telefon i takie inne tam .
Potem pojechałem do Domu Harley stała w wejściu do Domu i miła torby z zakupami .
~ Pomorześ mi proszę ?
~ No dobra . Ptzewruciłem oczami .
~ To super !
Weszliśmy do środka . Zaniosłem Harley te torby i poszłem do salonu .***
~ Harley idć się przebrać wychodzi gdzieś !
~ Oki doki ! A gdzie ?
~ Nie powiem .
Poszła się przebrać a ja wziąłem szybko bukiet kwiatów w ręce i czekałem na nią . Potem wyszła z sypialni i poszła w kierunku wyjścia . Dojechaliśmy na mjsce , wyszłem pierwszy i otworzyłem Harley dzwi dałem jej bukiet kwiatów i weszliśmy do środka i pośliśmy na dach budynku. Na nas czekała kolacja w świetle gwiazd potem jak Harl weszła na dach to pładki róż spadły na nas , tak się cieszyła jak nie wiem co ....
Hej jak tam podoba się wam rozdział ? Następny jutro
do zobaczenia w następnym i papa wasza roxa356 .
CZYTASZ
The Joker just loves Harley Quinn
FanfictionHarleen Qunizel ( Harley Quinn) pracuje jako psychiatra w Arkham . Tam poznaje Jokera jej nowego pacjenta...