Ben ik verliefd?!

25 1 0
                                    

POV FLEUR
Tuutuutuut *6:30* vrijdag
De wekker gaat af en ik druk hem uit. Ik pak m'n fles water en m'n telefoon. Ik drink en terwijl ik dat doe lees ik m'n berichtjes
Mams💛
Mams💛: Heeyy lieverd hoe is het in Londen?💓
Ik: het is te doen💚
Mams💛: fijn! Ik moet nu gaan dus we appen nog wel een keer✨
Ik: byeee💞

Ik stap uit bed en loop naar beneden. 'Goedemorgen lieverd' zegt papa. 'Goedemorgen pap' zeg ik terug. Papa maakt mijn eten terwijl ik wat YouTube kijk. 'Alstublieft mevrouw' zegt papa overdreven deftig. 'Thanks pap' zeg ik. Ik leg mijn telefoon weg en kijk naar het plafond. ............................................
'Lieverd?' Vraagt/zegt papa met een zwaaiende hand. 'Euhh ja' zeg ik en ik schrik wakker uit m'n gedachte. 'Waar zit jij met je koppie?' Vraagt papa. 'Nergens' zeg ik.
Ik eet m'n eten verder op. Als ik m'n eten op heb loop ik naar boven en ga me om kleden (zie boven) Daarna poets ik m'n tanden en kam ik m'n haren. Ik doe ook nog een klein beetje make-up op. Ik pak m'n schooltas in en pak m'n laptop.

*in de grote pauze op school*
Ik zit samen met Nikki op een bankje. 'Ey, ik moet nog wat bespreken met lerares Nederlands, dus ik ben even weg' zegt Nikki. 'Is goed' zeg ik. Nikki loopt weg. Jake komt naar me toe gelopen. Hij gaat naast me zitten. 'Heeyy' zegt hij sexy. 'Heyy' zeg ik zo sexy mogelijk terug.
*1 minuut later*
We kijken nog steeds naar elkaar. Hij komt dichter bij me zitten. Hij slaat een arm om me heen en hij zet zij lippen op die van mij. Hij zoent me en het loopt uit tot een tongzoen.

*ik ben weer thuis*
Ik gooi m'n tas op de grond en plof op de bank. 'Heyhey dametje doe even rustig' zegt papa. 'Nee' zeg ik terug. Papa loopt naar de keuken. 'Wil je ook thee?' Vraagt hij. 'Jaa lekker' zeg ik. Papa komt weer terug gelopen met twee kopjes thee. Ik drink m'n thee op terwijl ik wat met papa praat over school.

*na het avondeten*
Ik loop naar boven en ga naar de badkamer. Ik doe m'n kleding uit en stap onder de douche. Heerlijk lekker even tot rust komen. Als ik uit de douche kom droog ik me zelf af. Daarna loop ik naar m'n kledingkast. Ik kies m'n pyjama uit en doe die aan.
Pyjama👇🏼

Ik loop naar beneden

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik loop naar beneden. Iedereen zit op de bank. Ik ga er ook maar bij zitten. 'Lieverd moet jij ons niet iets vertellen?' Zegt papa. 'Nee!' Zeg ik. 'Je bent verliefdddd' zegt Veerle plagerig maar wel grappig. 'Oke, ik vind Jake leuk' zeg ik. 'Oehhhh' zeggen ze allemaal.
*23:40*
Ik en Veerle lopen naar boven. We poetsen onze tanden en kammen onze haren. 'Welterusten Fleur' zegt Veerle. 'Welterusten Veerle' zeg ik. We lopen allebei naar onze kamers. Ik ga onder de dekens liggen. Kijk nog heel even op m'n telefoon. Ik leg daarna m'n telefoon weer weg en val in slaap.

Nieuw hoofdstuk!! Leuke ideeën? Laat het weten!!
521 woorden
-xxx- Mikki❤️

100% FleurWhere stories live. Discover now