Een normale werkdag

10 1 0
                                    

*7:00*
Mijn wekker gaat en ik stap uit bed. Ik stap onder de douche. Na het douchen doe ik heel mijn routine.

*7:30*
Ik maak Jake wakker. Hij gaat douchen en ik ga ontbijt maken

*8:00*
Ik stap in m'n auto en rijd naar m'n werk.

Zodra ik daar ben ga ik aan het werk. Ik bekijk m'n mails, bestel wat spullen, maak schets en help klanten in de winkel.

10:00*
Ik word gebeld door papa. Ik neem op. We bellen en kletsen even lekker bij.

*10:20*
Ik ben klaar met bellen en ga weer verder met werken.

*13:00*
Ik ben klaar met werken. Ik zeg de mensen nog gedag en loop naar buiten. Ik stap de auto in en rijd naar huis.

*13:20*
Ik ben thuis. Jake heeft de lunch voorbereid.
Ik leg m'n spullen weg en ga aan tafel zitten. Ik klets over m'n werk. Ik krijg een appje van Veerle, of Sem vanavond mag komen logeren. En dat mag natuurlijk.

Na het eten geef ik Jake een kus. Jake gaat naar het café. Ik ruim de tafel af en zet alle vieze vaat in de vaatwasser. Daarna loop ik naar de badkamer en pak de was uit de wasmand. Ik loop naar de wasmachine en stop de was erin en zet hem aan.

Ik pak de stofzuiger en ga het hele huis stofzuigen. Daarna ga ik ook nog even dweilen.

*15:00*
Ik ben klaar met het huis poetsen. Ik plof op de bank en ga wat tv kijken.

*16:00*
Ik pak m'n tas en rijd naar de supermarkt en haal wat eten.

*17:00*
Ik ben klaar met boodschappen doen. Thuis ruim ik alles op en begin vast met koken. Sem komt pas om 7 uur.

*18:00*
Jake is thuis hij schuift aan tafel. Samen eten we.

*18:30*
Jake ruimt de tafel af. Ik ga boven vast het bedje voor Sem klaar.

*19:00*
Sem is er. Veerle geeft z'n tasje. 'Veel plezier schatje' zegt Veerle tegen Sem. 'Oei' zegt ie baby achtig terug. {Babytaal: doei}

Zodra Veerle weg is speel ik nog wat met Sem.

Daarna is het tijd om hem klaar te maken om te gaan slapen. Ik doe z'n pyjaatje bij hem aan en poets z'n ene tandje.

Ik leg hem in z'n bedje. 'Dag Semmie' zeg ik en ik geef hem een kusje op z'n voorhoofd.

Ik loop weer naar beneden. Ik ga naast Jake zitten. We kijken wat tv

*23:00*
Als ik in bed lig, val ik eigenlijk direct in slaap.

Nieuw hoofdstuk! Leuk?
Leuke ideeën? Let me know!💫
Xjess Mikkiii❤
Laterrr😂

100% FleurWhere stories live. Discover now