POV FLEUR, DINSDAG
*9:00*
Ik schrik wakker en kijk naast me. Eindelijk lig ik weer naast Jake. Vandaag zijn we alle twee vrij en gaan we naar Veerle toe. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik stap onder de douche en spoel me af. Daarna doe ik m'n kleding aan en make-up op. Als laatste doe ik m'n haren goed.
Ik loop naar de keuken. 'Goedemorgen Fleur' zegt Jill. 'Heeyy goodmorning' zeg ik. Ik maak een ontbijtje voor mij en Jake.Als ik alles klaar heb loop ik naar de slaapkamer en maak Jake wakker. We knuffelen en geven elkaar kusjes.
*10:00*
We zitten aan het ontbijten. 'Ik ben zo benieuwd hoe Sem eruit ziet en hoe het met Veerle gaat' zeg ik. 'Ja ik ook' zegt Jake. 'Wil je ooit kinderen met mij?' Vraag ik. 'Ja, maar ik weet nog niet wanneer' zegt Jake. Ik geef hem een kus op z'n neus.*11:00*
We zijn klaar met eten ik ruim alles samen met Jake op. Als we dat hebben gedaan doen we onze jassen aan en stappen we in onze auto.*11:20*
We zijn bij Veerle aangekomen. Ik druk op de bel. Er wordt open gedaan en we lopen naar binnen. 'Heey zus' zeg ik en ik geef der een knuffel. Ik loop verder en zie Boyd met Sem op z'n schoot zitten. 'Hallo mannentje' zeg ik en ik loop naar hem toe. 'Dit is tante Fleur' zegt Boyd. Ik ga op de bank zitten. Boyd geeft Sem aan mij. Ik knuffel hem voorzichtig en lach naar hem. Hij lacht terug. Ik geef Sem aan Jake. Het is zo schattig om te zien hoe hij met Sem om gaat. 'Hallo Sem, ik ben oom Jake' zegt hij op een grappig stemmetje.
We kletsen over Portugal en over Sem.*18:00*
We zijn nog steeds bij Veerle. Sem begint met huilen. Veerle gaat hem in bed leggen. 'Dag Semmetje' zeg ik.We geven Veerle en Boyd nog een knuffel en stappen weer in de auto. 'Zullen we naar de Mac?' Vraagt Jake. 'Lekker!!' Zeg ik lachend. We rijden naar de Mac.
Als we er zijn bestellen we ons eten en eten het daarna op.
*19:45*
We zijn weer thuis. Ik dump alles op de grond en plof op de bank. Ik pak m'n telefoon en bel met papa die in Londen zit. Ik praat met hem over dat hij opa is. (Stiefopa, maarja)*20:00*
Ik ben klaar met bellen en ga samen met Jill "Goeden tijden Slechte tijden" kijken.Wanneer dat afgelopen is kijken we nog een jankfilm.
*23:00*
Ik ben moe geworden en loop naar de slaapkamer. Ik doe m'n pyjama aan en kruip onder de dekens. Ik geef Jake een kus en val in slaap.Nieuw hoofdstuk!! Leuk of niet?? Laat het weten in de reacties!!
Zeker dit boek blijven lezen!!!
Xjess Mikki💗
YOU ARE READING
100% Fleur
FanfictieFleur woont samen met haar vriend Jake in Amsterdam. Ze heeft een eigen winkel en is tante van Sem. Ze gaat samen op vakantie met Jake. Maar na de vakantie veranderd alles. Jake gaat vreemd en ze komt daar achter. Ze gaan uit elkaar en Fleur blijft...