WEEKEND!

8 1 0
                                    

*11:00*
Ik word wakker en kijk om me heen. Jake ligt er niet meer. Ik pak m'n telefoon en check al m'n berichtjes.

Ik stap uit bed en loop naar de eetruimte. Iedereen zit al aan tafel. 'Goedemorgen schat' zegt Jake. 'Goedemorgen' zeg ik slaperig. Ik ga aan tafel zitten en eet m'n eten op.

Ons eten is op ik ga op de bank liggen. 'Ha luilak' zegt Jake grappig. 'Niet grappig hoor' zeg ik. 'Ow sorry liefje, zit je maandelijkse periode' zegt hij en hij geeft me een knuffel. 'Nee ik ben gewoon moe' zeg ik. 'Zullen we dan een film kijken' zegt ie.

We starten de film op en kijken gezellig.

Na de film ben ik weer vrolijk. Ik loop naar boven en stap onder de douche.
Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en kleed me om. Ik doe make-up op en kam m'n haren.

Jake heeft zich ook omgekleed enzo en samen zitten we nu in de auto opweg naar het hotel van papa en Ingrid.

We zijn in het hotel. Papa maakt koffie en Ingrid pakt hun koffers in.
Samen drinken we onze kopjes kofffie op.

We zitten weer opweg naar huis. We zingen lekker hard mee met de liedjes die op de radio komen.

*18:00*
We zijn thuis. Jill is samen met Thomas naar de bios. Ik heb geen zin om te koken en Jake ook niet.
'Zullen we pizza bestellen?' Vraagt Jake. 'Mij best' zeg ik. Jake belt Domino's Pizza. Ik schenk drinken in de glazen en zet die op de salontafel.

*10 min later*
De pizza is er en we eten de pizza op.

*19:00*
Ik heb alle vieze vaat opgeruimd en zit nu op de bank. We kijken wat series.

*21:00*
'Maar ik wil wel in Amsterdam blijven wonen' zeg ik. 'Ja tuurlijk, dat wil ik ook' zegt Jake. 'Zullen we kijken naar wat huizen?' Vraag ik. 'Top' zegt Jake. Hij pakt de IPad erbij en gaat naar Funda.

*00:00*
We liggen in bed en praten nog over de huizen die we hebben gezien op Funda.

Als we klaar zijn met kletsen val ik in slaap.

Nieuw hoofdstuk af! Leuk of niet?? Leuke ideeën laat het weten in de reacties!!!
Xjess Mikki❤
Laterr😂

100% FleurWhere stories live. Discover now