*8:00*
M'n wekker gaat af. Ik stap uit bed en laat het bad vollopen.Ik doe m'n pyjama uit en ga in bad.
*8:45*
Ik ga uit bad en droog me af.
Ik maak me klaar.*9:00*
Ik ga lekker ontbijten.Ik ruim alles op en pak m'n schoenen. Ik doe ze aan en pak m'n tas.
*9:30*
Ik ben op m'n werk.Ik maak wat schetsen, help klanten, hang de kledingstukken goed, betaal rekeningen enz.
*13:00*
Ik lunch even wat met Sanne (een collega)Daarna ga ik weer lekker aan het werk.
*17:00*
Ik ben klaar met werken. Ik zeg gedag tegen iedereen en rijd naar de supermarkt.Daar haal ik even wat boodschapjes.
Als ik thuis ben ruim ik de boodschappen op.
Thomas heeft geappt.
Gesprek:
T: heey Fleur, zin om vanavond naar de bios te gaan.Ik vind het raar. Thomas is de beste vriend van Jake
F: lijkt me leuk, maar je bent de beste vriend van Jake??
T: hij vindt het niet erg.
F: oke! Hoe laat?
T: 20:00 haal ik je op
F: is goed tot dan
T: byeeeIk ga op de bank liggen. Ik val even in slaap.
*19:00*
Ik schrik wakker. Shitt ik moet me nog klaar maken en eten en Thomas komt over een uur.Ik spring van de bank en ga snel wat koken.
Dat is na 20 min klaar. Ik eet het snel op.
*19:30*
Ik heb nog een half uur.De bel gaat. Huh wat Thomas komt pas ovet 30 min
Ik doe snel open. Het is Jake'Het maakt mij niks uit met wie je naar de bios gaat. Ik ben vreemd gegaan jij niet. Thomas en ik blijven gewoon even goede vrienden. Dat wilde ik even zeggen!' Zegt Jake. 'Tnxxx' zeg ik en hij gaat weer weg.
Ik maak me snel klaar.
Outfit:
*20:00*
Thomas is er en we rijden naar de bios.*21:00*
De film begint. Het is een jank film. Er rollen tranen over m'n wangen. Thomas ziet het en slaat een arm om me heen.*22:30*
De film is afgelopen.We lopen naar de auto.
Thomas zet me af.
Ik bedank hem voor de leuke avond. Ik geef hem een kus op z'n wang.
Ik loop naar binnen. Ik loop naar boven en douch snel even.
Na het douchen doe ik m'n pyjama aan en ga lekker slapen.Nieuw hoofdstuk! Leuk?
Leuke ideeën? Let me know!💫
X Mik⭐💫
YOU ARE READING
100% Fleur
FanfictionFleur woont samen met haar vriend Jake in Amsterdam. Ze heeft een eigen winkel en is tante van Sem. Ze gaat samen op vakantie met Jake. Maar na de vakantie veranderd alles. Jake gaat vreemd en ze komt daar achter. Ze gaan uit elkaar en Fleur blijft...