2 jaar later
Vandaag is de grote dag. We gaan 4 weken op een cruiseschip. Ik heb alles al in grote koffers gedaan. Ik stap uit bed en loop naar mijn kledingkast. Er liggen nog 2 setjes klaar. 1 voor mij en 1 voor Jake.
Ik pak het en doe het aan. Ik doe ook m'n make-up.
Ik loop naar beneden en maak snel wat ontbijt.
Na het ontbijt. Pakken we onze spullen en lopen we naar buiten. Ik sluit de deur af. Papa en Ingrid zijn naar Nederland gekomen om ons uit te zwaaien.
Ze komen ons zo ophalen. We wachten.
Na 10 min staan ze voor bij ons op de stoep. We stappen in de auto en rijden naar Rotterdam.
Zodra we daar zijn. Stappen we uit. Ik pak de koffers. We lopen naar de plek waar we ons moeten melden. We melden ons en regelen alles.
Jake klopt op m'n schouder en zegt: 'Kijk eens achter je, Veerle, Boyd en Sem' ik draai me om. Ik ren naar ze toe en geef Veerle een knuffel. Sem en Boyd uit eindelijk ook. 'Ik ga jullie missen, maar ik ben er weer over 4 weken' zeg ik. Er loopt een traan over m'n wang.We geven iedereen nog een knuffel. En ze zwaaien ons uit. 'Daaagg!! Tot snel' roep ik. 'Daaaag tante Fleurtje' roept Sem. Er rollen dikke tranen over m'n wangen.
Als we op de boot zijn worden we naar onze kamer gewezen. We leggen daar onze spullen.
*19:00*
We lopen naar het restaurant. We gaan daar zitten. De ober komt naar ons toe. 'Welkom op het schip de Fleurio, kan ik iets van drinken opnemen? Vraagt hij. Ik moet lachen. Hij vraagt wat er zo grappig is. Ik vertel hem dat ik Fleur heeft. Nu snapt hij het ook. We bestellen ons drinken en even later ook ons eten.*21:00*
We zijn klaar met eten. We zetten het geld op de bon (we betalen het op het einde van deze vakantie alles in een keer)
En lopen naar onze kamer.*21:45*
Ik ga douchen en daarna doe ik m'n pyjama aan. Ik ga vast onder de dekens liggen en kijk een serie op Neflix.*22:45*
Ik leg m'n laptop weg. Ik kijk nog evem op m'n mobiel en ga daarna lekker slapen.Nieuw hoofdstuk!! Leuk?
Leuke ideeën? Let me know!💫
Xjess Mikki💜
YOU ARE READING
100% Fleur
ФанфикFleur woont samen met haar vriend Jake in Amsterdam. Ze heeft een eigen winkel en is tante van Sem. Ze gaat samen op vakantie met Jake. Maar na de vakantie veranderd alles. Jake gaat vreemd en ze komt daar achter. Ze gaan uit elkaar en Fleur blijft...