Mensen ik weet echt niks voor de vakantie. Dus ik doe 3 weken verder
Rotterdam/Amsterdam:
*8:00*
We zijn weer aangekomen in de haven van Rotterdam. We pakken de koffers en lopen naar de taxi.Als we weer thuis zijn ga ik op de bank liggen. Jake gaat youtube video's kijken. Ik val eigenlijk gelijk in slaap.
*12:00*
Ik schrik wakker. Jake is nergens te bekennen. Ik app hem.Hij antwoordt niet.
Ik loop naar de keuken en maak een broodje hamburger (lekker gezond😂)Als die klaar is eet ik hem lekker op.
*13:00*
Als m'n broodje op is. Doe ik het bord in de vaatwasser. Ik pak m'n tas en loop naar buiten. Ik stap in de auto en rijd naar m'n werk.Zodra ik daar ben. Klets ik wat met m'n collega's.
Ik doe ook nog wat dingen voor de winkel.
*17:00*
Ik ben klaar met werken. Veerle appt of wel al thuis zijn. Ik app terug.Gesprek
V: heey al thuis??
F: ja, net klaar met werken
V: kom anders gezellig eten bij ons met Jake
F: gezellig, ik heb alleen geen flauw idee waar Jake is. Ik zal hem even appen
V: is goed xxF: hij antwoordt niet. Dan kom ik wel alleen
V: ook goed. 7 uur?
F: ik zal er zijn Xx
V: xxIk stap weer in de auto en rijd naar huis
Als ik thuis ben ruim ik alle koffers en tassen op.
*18:30*
Ik rijd naar Veerle toe.Als ik daar ben geef ik haar een dikke knuffel. 'Ik heb je zo gemist' zeg ik. 'Ik jou ook' zegt ze terug. Sem komt bij mij ook schoot zitten. 'Hallo mannetje' zeg ik. Ik geef hem een kusje.
Boyd geef ik ook een dikke knuffel.
*23:00*
Ik ben eindelijk thuis. Het was een super leuke en lange avond.
Ik stap onder de douche.Na het douchen kijk ik of Jake al thuis is. Hij is nog steeds niet thuis en antwoordt niet op mijn berichtjes.
*23:33*
Ik kruip m'n bed in en probeer te slapen.
*2:00*
Ik hoor dat Jake naast me komt liggen. Hij houdt afstand van me. Ik voel me verdrietig. Er rolt een traan over m'n wang.Ik val weer opnieuw in slaap.
Nieuw hoofdstuk!!!!! Sorry sorry sorry sorry sorry dat ik deze week niks heb geüpload. Ik had het best druk met verschillende dingen.
Daarom nu dit hoofdstuk! Vanavond zal er nog eentje komen om het goed te maken.
Leuke ideeën? Let me know!💫
Xxxxx Mikkssszzz⭐
YOU ARE READING
100% Fleur
FanfictionFleur woont samen met haar vriend Jake in Amsterdam. Ze heeft een eigen winkel en is tante van Sem. Ze gaat samen op vakantie met Jake. Maar na de vakantie veranderd alles. Jake gaat vreemd en ze komt daar achter. Ze gaan uit elkaar en Fleur blijft...