Ons nieuwe huis

13 1 2
                                    

7 weken later

Ik schrik wakker. Dit was de laatste nacht in dit huisje. Vandaag trekken we in in ons nieuwe huis. Ik stap uit bed en loop naar de kledingkast. Er ligt nog maar in setje in de kast van mij en die is voor vandaag. Ik trek het aan. Ik maak 4 broodjes, 2 voor mij en 2 voor Jake.

Ik loop naar de slaapkamer. Ik maak Jake wakker. Ik ga bij hem op bed zitten. 'Goodmorning liefje' zegt hij met een sexy hese ochtenstem. 'Hallo schatje' zeg ik.
Ik ga alvast aan de tafel zitten en Jake is zich aan het opfrissen.

Samen eten we ons ontbijt op.

We hebben ons eten op en we ruimen de laatste paar dingetjes op.

*12:00*
Ik kijk nog even rond in het huis en zet daarna de laatste dozen in de auto. Ik trek de deur achter me dicht. 'Een nieuwe fase van m'n leven gaat nu beginnen' zeg ik. Jake geeft me een knuffel. We stappen in de auto.
We rijden eerst naar de Subway om een lekker broodje te halen

*12:30*
We zitten nu op weg naar ons nieuwe huis.

We zijn bij ons nieuwe huis. We pakken alle dozen uit en ruimen alles op.

*19:00*
Alle dozen zijn uitgepakt en alles is af. We gaan op onze nieuwe bank zitten. Jake pakt zijn telefoon. 'Pizza?' Vraagt hij met een grijns. 'Is goed' zeg ik. Hij bestelt 2 pizza's, een cola en een flesje water.

*19:20*
Onze pizza is er. Samen tijdens een serie op Netflix eten we onze pizza' op.

*20:00*
Ik ruim onze troep op. Daarna pak ik m'n laptop en ga aan de eettafel zitten. Ik ga wat mails beantwoorden en wat youtube kijken.

*21:00*
Ik zet m'n laptop weg. Ik ga bij Jake op de bank liggen. Ik kruip lekker dicht tegen hem aan. Hij zet de tv uit. We zoenen elkaar. 'Ik ben heel blij dat wij samen wonen' zegt hij. 'Ik ook' zeg ik terug. We zoenen nog meer. We lopen naar boven.
De rest vul je zelf maar in😉

Nieuw hoofdstuk!! Leuk of niet leuk? Leuke ideeën? Let me know
Xjess Mikki💫
Laterr😂

100% FleurWhere stories live. Discover now