Londen

9 1 0
                                    

POV JAKE

*9:00*
Mijn wekker gaat af en ik druk hem uit. Fleur schrikt ook wakker van de wekker. Vandaag ga ik voor een 2 weken naar Londen om gewoon een paar oude vrienden weer te zien. Ik geef Fleur een kus en loop daarna naar de woonkamer. Ik zet mijn koffer in de gang en maak daarna m'n ontbijt.

POV FLEUR
Ik stap uit bed en loop naar de woonkamer. Jake heeft voor me 2 boterhammen gesmeerd en een kop thee gezet. Ik eet en drink het op. Daarna ga ik in de douche. Als ik uit de douche ben droog ik me af, poets ik m'n tanden, doe m'n kleding aan, kam m'n haren en als laatste doe ik nog wat make-up op.

*op het vliegveld*
Ik geef Jake een kus en zwaai hem uit. 'Dag lieverd!! Pas goed op jezelf' roep ik. (Jake gaat alleen, niet met vrienden ofzo😉)

*weer thuis*
Ik heb echt geen zin om iets te gaan doen. Dus ik besluit om te gaan netflixen.

*17:00*
Jill is thuis van der werk. (Ik was vandaag vrij) en vraagt wat we gaan eten. 'Weet ik niet' zeg ik. 'Ik maak wel salade' zegt ze. Ik steek een duim in de lucht en kijk weer naar de tv.
*18:00*
We zitten met z'n drieën aan tafel en eten ons eten. Thomas maakt allemaal domme grapjes waar niemand om lacht.

*20:00*
Ik zet RTL4 op en kijk naar GTST
(Goede tijden slechte tijden)
Als dat is afgelopen kijk ik de voice.

*22:30*
De voice is afgelopen en ik loop naar m'n kamer. Ik doe m'n pyjama aan en stap in bed. In bed kijk ik nog "RTL Late Night"

Ik schrik wakker. Ik stuur Jake nog een goodnight berichtje. Daarna zet ik de lamp en de tv uit.
En val in slaap.

Nieuw hoofdstuk!! Leuk of niet?? Leuke ideeën laat het weten!!
Xjess Mikki🌸

100% FleurWhere stories live. Discover now