filmavond

9 1 0
                                    

POV FLEUR
*8:00*
Ik word wakker en ik kijk op de wekker. Daarna pak ik m'n telefoon en check wat berichtjes enzo.
Ik loop naar m'n kledingkast en pak m'n sportkleding. Ik doe die aan en doe m'n haren in een staart. Ik loop naar benenden en drink snel wat water. Ik loop naar de auto die buiten staat en stap in. Ik rijd naar de sportschool.

*10:00*
Ik ben weer thuis. Ik maak nog even wat ontbijt. Yoghurt met aardbeien.
Ik ga op de bank zitten en eet het op. Ondertussen kijk ik wat tv.

*10:40*
M'n eten is op. Ik zet de vieze vaat in de vaatwasser. Ik loop naar de badkamer en kleed me zelf uit. Ik stap onder de douche. Heerlijke warme stralen. Ik was m'n haren en scheer m'n benen. Als ik klaar met douchen droog ik me af en kleed me aan. Ik föhn m'n haren en poets m'n tanden. Ik doe nog wat make-up op m'n gezicht en dan ben ik klaar. Ik loop weer naar de woonkamer. Ik ga zitten en bedenk wat ik ga doen. Jill is met haar moeder een dagje weg naar Rotterdam en blijft daar in een Hotel slapen. Alleen Thomas en ik zijn thuis. Ik weet alleen niet waar die op dit moment is.

Ik besluit om boodschappen te gaan doen en even snel door de stad te lopen.

Ik stap in de auto en rijd naar de supermarkt. Ik doe wat spullen in het karretje.

*12:00*
Ik loop naar de kassa en reken af.
Ik doe de spullen in de achterbak. De supermarkt is dicht bij de stad dus ik loop snel even naar de stad.
Ik koop wat spulletjes bij de: Douglas, Rituals, America Today en de Hollister.

*14:00*
Ik ben weer thuis en ruim de boodschappen op. En mijn spullen uit de stad.
Ik geen zin meer om iets te doen dus ik plof op de bank en kijk wat films en series.

*19:00*
Ik hoor Thomas thuis komen. Hij vraagt wat we gaan eten. 'Kijk maar in de koelkast, ik heb boodschappen gedaan' antwoord ik. Thomas loopt naar de keuken. Hij haalt er pizza uit. 'Dit goed?' Vraagt hij lachend. 'Ja is goed' zeg ik serieus, maar eigenlijk kan ik op dit moment super hard lachen. Hij stopt ze in de oven en ik dek de tafel.

*20:00*
We hebben gegeten en ook weer alles opgeruimd. 'Zullen we vanavond een horrorfilm kijken?' Vraagt Thomas. 'Ja is goed' zeg ik. 'Oeh, ben je niet bang?' Vraagt hij plagerig. 'Nee' zeg ik, terwijl ik super bang ben voor die enge films.

*tijdens de film*
Eigenlijk is het best gezellig met Thomas.
Ik schrik van zo'n enge pop. 'Awh schatje ben je bang' zegt hij overdreven lief. Hij slaat een arm om me heen.
De film begint saai te worden en ik en Thomas beginnen wat te kletsen.

POV THOMAS
Ze is zo mooi. Op dit moment zou ik haar echt willen zoenen. Het is even stil. Dit is m'n kans. Ik ga dicht bij haar zitten en voordat ik het weet zoen ik haar. 'Iewwhh!' Roept ze. 'Getver wat doe jij nou weer' zegt ze 'Sorry, je was zo mooi en..' ik kom niet meer uit m'n woorden. Ze rent naar haar kamer.

*22:00*
POV FLEUR
Ik ben zo boos op Thomas. Ik doe super snel m'n pyjama aan en kruip in bed. Ik stres helemaal uiteindelijk val ik in slaap.

Foto van Thomas:

Nieuw hoofdstuk! Leuk of niet??? Leuke ideeën laat het weten!!! Stem op dit boek!!! Meer dan 600 woorden-xxx- Mikki🌸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nieuw hoofdstuk! Leuk of niet??? Leuke ideeën laat het weten!!! Stem op dit boek!!!
Meer dan 600 woorden
-xxx- Mikki🌸

100% FleurWhere stories live. Discover now