İyi okumalar! :)
Tony saçmaladığını düşünüp kızın tehlikesiz olduğunu düşünmeye çalışsa da ona hissettirdikleri işini zorlaşturuyordu.
"Toplantıda ayrıntıları konuşuruz."
Tony odasından çıkan Valérie'nin yüzünü bir kaç gün içinde ezberlemişti. Sarışın, 1 58 boyunda, mavi gözlü, güçlü fiziği olan zeki bir genç kız. Neden kafasını ona taktı diye düşünüyorken durmadan Pepper'ın çatıdan düşüşü gözlerinin önünde canlanıyordu. Onu her yakalayamayışında kendinde kızıyordu. 'Keşke hepsi yerine bana olsaydı. Keşke daha iyi biri olabilseydim.' düşünceleri kafasını döndürüyordu.
New York ta sakin bir bölgede evi var. O evi Pepper'la baş başa güzel vakit geçirebilmek için inşa ettirmişti, fakat şimdi Pepper yok, huzur yok, mutluluk yok. Sadece kafasını dağıtacak ve hayatını daha yaşanabilir kılacak metaller var.Eve geri dönen Tony üzerine rahat kıyafetler giyip kendine yeni bir zırh yaratmaya başladı. Aslına bakarsanız proje bitene kadar evden çıkmayı düşünmüyordu, ama zırh yapmak onun için çocuk oyuncağı olmuştu. Sadece bir buçuk haftada kendine zırh hazırladı. Tekrar anksiyete kapılıp zırhını parçaladıktan sonra sağ kolunu yaraladı.
"Lanet olsun!"
"Sağ tarafınızda ilk yardım çantası var efendim."
"Projeden haber var mı F.R.I.D.A.Y?"
"Proje dün gerçekleşmeye başladı, efendim."
"Bana ihtiyarç var mı?"
"Bayan Potts sizin yerinize imza atıyor, efendim."
"Pepper burda mı?"
"Kendisi şu anda sizin ofisinizde."
Tony üzerini çabuk değiştirip zorhlarından birine girip zaman kaybetmeden ofisine girdi.
"Burda mıydın sen?" Acınası halde olduğunu göstermek istemiyordu.
Pepper her şeyin farkımdaydı. Hiçbir şey söylemeden dışarı çıktı.
"Lanet olsun!" Bir şey söylemediği için kendine yine kızdı.
Aslında tam da toplantıya yetişmişti.
"Bugünk-" Toplantıyı başlatmak isterken Pepper lafını böldü.
"Bugünkü toplantımızın amacı projemizin gidişatı. Yaptığımız araştırmalara göre bir strateji geliştirdik, fakat görünen o ki bir sorun çıktı. Bay Brown."
Pepper yerine oturup Bay Brown'ın konuşmasına izin verdi. Bay Brown konuşuyorken Tony gözlüğünün arkasından durmadan Pepper'a bakmasına rağmen Pepper bunu fark ediyor ve bakmasını engelliyordu. Tony sandalyesine süzülüp Pepper'ın patronluk taslamasını izliyordu.
Toplantı sonunda gergin görünen Pepper'a yaklaştı."Gergin görünüyorsun. Sana masaj lazım, sana masajcı ayarlayacağım."
Pepper Tony'yi duymazdan geldip yürümeye devam etti.
"Şey...iyi konuşmaydı."
"Peşimden gelmeyi bırakır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iron Man: Something to Live For
FanfictionŞeytanlarımızı kendimiz yaratırız, kendi özel anlarımızı kendimiz yaratırız. Hayatta çoktan kaybetmiş bir kazanan'ın canını yakmak çok ta zor olmasa gerek. Tony Stark, her şeyi olan ama hiçbir şeyi olmayan adam, sonunda dünyanın en şanssız insanı ün...