Tony partisine davet ettiği ünlü kadınların yanında güzel vakit geçirmeye çalışıyorken aniden neden bir saldırı beklediğinin farkına vardı. Kendini tamamen salmıştı. Güzel vakit geçiriyordu, fakat sanki her an uzaylılar veya Hydra veya başka kötü insanların saldırmasını bekliyo gibiydi. Buna rağmen diken üstünde değildi, sadece bekliyordu işte.
"Aramıza tekrar dönmene çok sevindik Tony!"
"Inanın bana; benim kadar sevinmemişsinizdir."
"Bu geceyi de aramızda geçirmeye ne dersin?"
"Tatlım, eğer bu gece yorulan ve yatağa girmek isteyen olursa daha şimdiden bu kapıdan dışarı çıkabilir."
Tony gözlüklerini kaş hareketi ile alnından indirip elindeki içkiyi havaya kaldırdı ve gülümsedi. Yüksek ses yüzünden odanın diğer ucunda duran Happy'nin kızlara ne anlattığını duymasa da komik olmayan espirisini açıklamaya çalıştığını kolayca anlayabiliyordu. Oraya doğru yürüdü ve karşısına çıkan çocuğun ilk bakışta bıyık takmış Peter Parker olduğunu fark etmedi. İki adım ileri attıktan sonra gözlüklerini çıkarıp iki adım geriye attı.
"Peter!"
"E-efendim bay Stark?
"S-senin burda ne işin var?"
"Iı, şey...ben...Happy ona kahve almamı istemişti. Ayık olması gerekiyormuş."
"Bıyıklar ne için?"
"18 yaşından küçükler giremez kuralı vardı. Ben de büyük göstermek için bıyık taktım."
"Sence neden 18 yaşından küçükler giremez?"
"Çünkü 18 yaşından küçükler için uygunsuz bir ortam?"
"Peki sen kaç yaşındasın?"
"16, efendim."
"Peki, neden hala karşımdasın?"
"Olmamam mı gerekiyor?"
"Peter. Eve git."
"Ama ben yaşıtlarıma göre çok olgun biriyim. Bay Stark, bunu siz de biliyorsunuz."
"Eve git evlat. Yoksa May halayı arar ve gelip seni almasını söylerim."
"Tamam, tamam. Gidiyorum."
Peter'ı eve gönderdikten sonra boş koltuğa oturdu.
"Tanrım, sanki aniden ergen bir oğlum olmuş gibi. Zaten sorumluluklarım azmış gibi bir de yeni ve yerinde durmayan başka bir sorumluluk daha eklendi. Umarım benim yaptığım hataları yapmaz."
Ona doğru bakan çekici kadını görünce aklından "Neden olmasın?" diye geçirdi ve onun yanına gitti.
"Güzel elbise."
"Teşekkür ederim. Güzel gömlek."
"Bu sadece görünen kısmı, inanabiliyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iron Man: Something to Live For
Hayran KurguŞeytanlarımızı kendimiz yaratırız, kendi özel anlarımızı kendimiz yaratırız. Hayatta çoktan kaybetmiş bir kazanan'ın canını yakmak çok ta zor olmasa gerek. Tony Stark, her şeyi olan ama hiçbir şeyi olmayan adam, sonunda dünyanın en şanssız insanı ün...