Tony aniden verdiği kararla oturduğu soğuk zeminden kalkıp hızla dışarı çıktı. Gözü dönmüşçesine arabanın kapısını açtı ve sürmeye başladı.
Tek bir düşünceyr takılıp kaldı. Hatta o düşünceden kopmamak için diğer düşünceleri aklında sektiriyordu. Neler döndüğünü anlamak istiyordu ve doğru cevapları bulana kadar da durmaya niyetli değildi.
Bahçeye geri döndü. Her şeyin yanıp kül olmasını beklerken gördükleri karşısında donup kaldı. Muhteşem bir bahçe karşısında duruyordu. Bahçenin kokusu aklını başından aldı. O kadar güzeldi ki, sanki bu zamana ait değildi. Bir cennet gibiydi adeta. Bahçenin egüzelliğine hayran kalan Tony, bitkilerin çok tehlikeli olduklarını bilmesine rağmen içeri girdi. Bahçede dolaşıp bitkilere dokundu. Güzel koku burnundan ciğerlerine doğru giden güzel koku bir anda ona tüm sorunlarını unutturdu. 'Bir de nehir olsaydı keşke' diye düşündü. Bahçenin sonuna gelince eli değdiği bitkiyi kopardı gülümseyip başka yere bakarak. Kopardığı yaprağı ceketinin cebine sokup bahçeden çıktı.
Arabasının sürücü koltuğuna oturmak için kapıyı açtı. Doktor Harloe Bennington koltukta oturuyordu.
"Senin...sen...-"
"Arabaya gir."
"Hayır. Asıl sen arabadan in. Ne yüzle buraya geli-"
"Çok konuşuyorsun, arabaya bin. Tehlikedesin."
"Bunun için 10 yıl gec kaldın, tatlım. Ayrıca ben senin'le konuşmuyorum. Lütfen arabamdan iner misin."
"Öncelikle, 5 yaşında çouklar gibisin. Araba senin araban da değil. Şimdi arabaya bin. Birdaha tekrarlamayacağım."
Tony alt dudağını ısırdı,gözlerini kısıp düşündü.
"Bir şartla. Bana her şeyi anlatacaksın."
Harlow başını 'tamam' anlamında salladı.
Tony arabaya bindi.
"Ee?"
"Sen çıkar çıkmaz hapisane nerdeyse havaya uçtu. Jane Doe'muz kaçtı."
"Jane Doe mu? Ismi sahte miymiş?"
"Doğrulayamadık."
"Bildiklerin bu kadar değil herhalde."
"Sana göz kulak olmam için beni Nick Fury gönderdi."
"Nick Fury mi? O yaşıyor mu? Şu an nerde? S.H.I.E.L.D'in yöneticisi olmadığını biliyoruz. Peki ya nerde ve ne yapıyor? Yani umurumda olduğundan değil tabi, sadece merak. Neden gönderdi-"
"Yavaşla. Her sorunun cevabını alacaksın. Şimdi seni güvenli bir yere götürmemiz gerekiyor."
"Bana bildiğin her şeyi anlatacağını söylemiştin. Dinliyorum."
"Fury'nin ne zaman, nerde, nasıl ne yaptığını bilmiyorum. Kimse bilmiyor-"
"Maria Hill hariç. Değil mi?"
"Seni tehlike dışında başka neyden korumam gerektiğini de bana söylemedi. Alınma, ama kendinden daha büyük bir tehlike yok, ta ki şimdiye kadar. Şimdi en büyük tehlike Jane Doe'muz ve o seni bulmadan önce seni güvenli bir here götürmemiz gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iron Man: Something to Live For
Hayran KurguŞeytanlarımızı kendimiz yaratırız, kendi özel anlarımızı kendimiz yaratırız. Hayatta çoktan kaybetmiş bir kazanan'ın canını yakmak çok ta zor olmasa gerek. Tony Stark, her şeyi olan ama hiçbir şeyi olmayan adam, sonunda dünyanın en şanssız insanı ün...