'Bahçe Projesi'

107 10 2
                                    

İyi okumalar! :)

Karşısında kanlı canlı Phill Coulson'ı gören Tony Stark donup kaldı. Ne zihni bir şey düşünmek için müsaitti ne de ağızı bir şey söylemek için.

"Phill!"

"Stark."

"Sen?"

"Seni görmek de güzel."

"Sanırım manzaralar diyarı hoşuna gitmedi."

"Evet. T.A.H.İ.T.İ de öyle."

"Tahiti?"

"Boşver."


"Nasıl...ama nasıl?"

"Şimdi konuşmasak? Biraz meşgul gibiyim de. Sergio Perez, teslim ol!"

"Sergio Perez mi?"

Phill Tony'nin hiç beklemediği bir ismi söyleyince Tony'nin kafası iyice allak bullak olmuştu. Askerler Sergio Perez'e doğru yaklaşıyorken Sergio masanın altından hızla çıkardığı asayı ordan oraya savurmaya başladı.

"Bu da nesi?" Tony şaşkındı.

"Bay Perez, eğer şimdi teslim olursanız S.H.I.E.L.D size merhametli davranacaktır."

"Demek S.H.I.E.L.D için çalışıyorsun, tekrar." Tony en azından sorularından birini yanıtlayabildiği için memnundu.

"Merhamet mi? Sizin insanlarınızın benim aileme davranış şeklini gördüm. Birer bez parçası gibi ordan oraya savurdunuz. Bizi aşağladınız, aç bıraktınız...şimdi bana merhametten mi bahsediyorsun?"

"Ailem dediğiniz Oscar Perez Obelisk tarafından Nainsana dönüştürülmüş ve kötü adamların yanında bize karşı savaşıyordu. Siz de onun gibi olmayın. İyi taraf biziz bay Perez." Phill uzaktan konuşarak Sergio Perez'i ikna etmeye çalışıyordu.

Tony daha fazla buna seyirci kalamadı ve hemen ortaya atladı.

"Bak Sergio, bu gidişin sonunu biliyoruz. Ya öleceksin, ya katil olacaksın. Hiçbirini istemeyiz öyle değil mi? Neden iş birliği yapıp teslim olmuyorsun? Herkes için en iyisi bu olur." yavaş adımlarla Sergio'ya yaklaşmaya devam etti.

Sergio bağırarak asasını Tony'ye doğrulttu.

"Zaten her şey senin yüzünden böyle. Eğer sen lanet metallerin'le ortaya çıkmasaydın hala normal dünyada yaşıyor olurduk."

Tony'nin verecek cevabı olmadığı için sadece susup ona baktı. Sergio güçlü asasıyla Tony'ye vurmak için kolunu kaldırdığı anda ona en yakın olan Valérie Sergio'nun eline tekme attıktan sonra asayı tekrar geri alamaması için masasında duran keskin cep bıçağıyla kolunun tamamını kesti. Askerler asayı aldıktan sonra Valérie kimyasal karışımını kesilen yere döktü. Acı içinde kıvranıp bağıran Sergio'nun kolu tekrar büyümeye başladı.

"Teşekkür ederiz bayan..."

"Smithfield."

"Teşekkür ederiz bayan Smithfield." Phill yeni direktör Mace ile konuştuktan sonra hala olan biteni sindirmeye çalışan Tony'nin yanına gitti.

Iron Man: Something to Live ForHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin