Bridget Satterlee = Deniz Baysal;
17 yaşında küçüklükten beri dövüş ve dansla uğraşıyor.Ailesinin durumu iyidir.En çok korktuğu şey sevdiği kişilerin ondan önce ölmesidir.kızlarla dövüşten tanışıyorlar.Grubun enerji kaynağıdır.
Odeya Rush=Gizem Yıldırım;
17 yaşında Kızların en zekisi ve en eğlencelisidir.Hemen ağlayan birisi değildir sadece aile konularında hassastır küçüklükten beri dövüş sanatları ve dansla ilgilenmektedir.Babası saygın iş adamlarındandır.Denizin babasıyla ortaktır.En çok korktuğu şey kardeşi saydığı kişilerden ayrı kalmaktır.Kızlarla dövüşte tanışmışlardır.
Clara Alonso=Çiğdem Aykara
17 yaşında Kızların neşe kaynağıdır.Kardeşi trafik kazasında ölmüştür.Arada bir babası ile kavga eder çünkü babası onun kardeşinin ölümü ile suçlar.O da diğer kızlar gibi dövüş ve dansla ilgileniyor.Babası pek tanınmasa da zengin bir iş adamıdır.En çok korktuğu şey karanlıktır.Kızlarla dövüşte tanışmıştır.
Holland Roden=Berçin Dal
17 yaşında kızların en açık sözlüsüdür.Annesine çok düşkündür.En çok korktuğu şey böceklerdir.O da kızlar gibi küçükken dövüş ve dansla ilgileniyordu.Grubun en duygusalıdır.kızlarla dövüşte tanışmışlardır.
Manu Rios=Akın Güngör
Erkeklerin zekisidir her şeyi o planlar.17 yaşındadır.korktuğu bir şey yoktur.En sevmediği şey ise ona yalan söylenmesidir.Babası zengindir ama tanınmıyordur.O da küçükken diğerleri ile birlikte dans ve dövüşle uğraşmıştır.Sesi güzeldir.Diğerleri ile kavga edeken tanışmışlardır.
Cameron Dallas=Çağrı Aras
17 yaşındadır.Diğerleri ile dövüşte tanışmışlardır.en çok korktuğu şey sevdiklerini kaybetmek.Babası ile arada sırada tartışırlar. babası iş adamıdır zenginler.O da dövüş kursuna ve dansa gidiyor. Diğerleri ile de dövüşte tanıştı.Grubun en tatlısıdır ve enerji kaynağıdır.
Shawn Mendes=Ege Öztürk
Grubun güzel seslisidir.17 yaşındadır.En çok korktuğu şey arkadaşlarının onu burakmasıdır.Dövüş ve dansla uğraşıyordur.Ailesi zengindir babası tanınmış bir iş adamıdır.Arkadaşları ile dövüşte tanışmıştır.
Dylan O'brien=Uras Duman
Grubun neşe kaynağı eğer sessiz durursa o zaman bir şey var demektir.17 yaşındadır yoğurt hastasıdır.Ailesi zengindir annesini kanserden kaybetmiştir onun için üvey annesiyle iyi geçinemez.Dövüş ve dansla uğraşıyordur.Diğerleri ile dansta tanışmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES TEK YÜREK
Teen FictionDört kızımızın kendi ayakları üzerinde durma hikayesi... Bu yolda Akın,Ege,Çağrı ve Uras dörtlüsünden yardım almışlardır. Onların macerasına hazir mısınız? O zaman sizi hikayemize alalım.