Kızlarla kafeden çıktıktan sonra arabalara binip eve geldik ve şimdide hepimiz bizim evde ki bütün kanepelere yayılmış durumdayız.Niye diye sorduğunuzu duyuyor gibiyim hemen anlatıyım o zaman kafeden çıkıp tam eve gelirken yolda durmuş bir araba gördük ve aynı anda da arabadan çığlık sesleri geliyordu onun için hemen kızlarla bizde arabaları köşeye çekip arabanın oraya doğru koşturduk.
Arabaya vardığımızda hamile bir kadının doğurmak üzere olduğunu görünce de bizim hepimizin eli ayağı birbirine dolandı kocası kadını sakinleştirmeye çalışırken bizde arabaya göz attık ama hiç bir bok anlamadığımızdan dolayı hemen kadının yanına doğru tekrardan ilerledik ben ne yapacağız diye düşünürken.Berçin bir anda.
"Hadi ne duruyoruz kadını bizim arabayla hastaneye götürelim"dediği anda biz kızlarla kadını bizim arabaların birine bindirdik.Şoförlük konusunda ben iyi olduğumdan dolayı direksiyona ben geçtim ve hızlıca hastaneye doğru sürmeye başladım.
Hastaneye gelince de hemen adam bağırmaya başladı"Karım doğruyor lütfen acele edin!Doktor yok muuu!!!"diye bağırıyordu ve onun bağırışına da doktorlar sedye getirip bindirdiler ve direk kadın doğum yeri olan ameliyathaneye götürdüler aradan yarım saat sonra içeriden bebek sesi gelmeye başladığı anda adam olduğu yere çöküp sevinçten ağlamaya başladı ve kapı açılıp içinden kadın ve kucağında bebek çıktı kadın konuşmaya başladı.
"Beyefendi karınız iyi ve nur topu gibi de bir kızınız oldu"dedi ve gitti tabi bizde bu duruma sevindik ve bebekte çok tatlıydı adam bize dönüp"Kızlar gerçekten çok teşekkür ederim sizin sayenizde ne karıma ne de kızıma bir şey oldu size gerçekten çok teşekkür ederim" dedi ve ismi mi sordu bende "Gizem"dedim adam hemen kafasını sallayıp"Kızımın ismi Gizem olacak"dediği an ben çok sevinmiştim adama teşekkür edip bebeği görmeye gittik bebek yani Gizem çok tatlı bir kızdı.
(Gizem bebek)
Gizem bebeğe tekrardan baktıktan sonra Arabalara gidip evin yolunu tuttuk ve şimdi bu haldeyiz.Kızlarla aç olduğundan dolayı Mine ablaya bize kahvaltılık bir şeyler hazırlamasını istedim Mine abla bizim evin aşçısıydı.Mine abla yemeği hazırlayıp,yedikten sonra kızlarla benim odama çıktık ve bulduğumuz her köşeye yayıldık.Deniz
"Kızlar basketbol oynayalım mı"dedi ve Çiğdem ve Berçin aynı anda
"Kıyafetler ne olacak" dediği anda ben dolabıma doğru yol aldım ve hepsine spor kıyafetlerimden verdim ve sorun halledilmiş oldu.Ben aşağıda onları beklerken bir yandan da top sektiriyordum. Kızlar geldikten sonra basketbol sahasına doğru giderken bir yandan da grup belirliyorduk ben ile Berçin,Deniz ile Çiğdem olacaktı basketbol sahasına vardığımızda tam oynamaya başlıyorduk kapıdan başka kişilerde girmeye başladı kapıya baktığımda Akın,Çağrı,Ege ve Uras girdiler ben tam ağzımı açıp çıkın buradan diyecektim ki Berçin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES TEK YÜREK
Teen FictionDört kızımızın kendi ayakları üzerinde durma hikayesi... Bu yolda Akın,Ege,Çağrı ve Uras dörtlüsünden yardım almışlardır. Onların macerasına hazir mısınız? O zaman sizi hikayemize alalım.