MEDYA=URAS
AKININ AĞZINDAN:
Eve gittiğimizde hala kızları bekliyorduk Arda ne kadar gidin yatın onlara bir şey olamaz dese de biz uyuyamadık.Saat 2 ye geliyordu ve kızlar hala gelmemişti.Artık iyice endişelenmeye başlıyordum tam Ardaya bir şey diyecektim ki dışarıdan sesler gelmeye başladı ilk önce müzik sesi sonra kızların şarkı söyleyişi onların sesini duyduğum an dışarı fırladım.Sürücü koltuğunda Deniz vardı ve bir anda drift atmaya başladı ilk önce korkmuştum sonra onların bu işte usta olduğunu anladım ve izlemeye başladım.Araba durduktan sonra kızlar indi ve galiba feci halde içmişlerdi çünkü yürüyemiyorlardı onun için bizde kızların yanına bizimkilerle birlikte koştuk tam Gizem düşecekken tuttum sonra onu kolundan tutup evin içine soktum ve kanepeye oturtturdum.
"Bu kadar içecek ne vardı be kızım" dedi Arda Gizemin yanına oturarak bende diğer yanı boş olunca oraya oturdum Gizem zar zor konuşarak Ardaya cevap verdi
"Bizler ateşin kızlarıyız bize bir şey olmaz" dedi ve kafasını benim göğüsüme koydu ve uyumadan önce zar zor konuşarak
"Biz ateşin kızlarıyız bize bulaşan ve benim yanımdakilere bulaşan bizim ateşimiz de yanar..."dedi ve uyudu ben şu anda ne yapacağımı bilmiyorum.
"Sızdı"dedi Arda gülerek.Diğerleri de gülerek
"bunlarda sızdı"dediler bende ardaya dönüp
"Arda isterseniz bu gün burada kalın"dedim
"Vallaha benim için uyar çünkü 4 sarhoş bir kızla aynı evde kalmak istemem"dedi ve güldü.Bende gülerek kafa salladım.
"Arda istersen sen bir sizin kaldığınız eve uğra gel hemi eşyaları felan getirirsin hemi yarın şu yandaki eve bakmaya gidelim uyar mı senin için"dedim
"Tamam o zaman ben gidiyim kızların kıyafetlerini felan getiriyim sizde kızları bir odaya yatırırsınız size güveniyorum"dedi ve gitti.Bizde kızları alıp kendi odalarımıza çıkarmaya başladık.Kendi odamın önüne gelince yavaşça kapıyı açıp Gizemi yatağa yatırdım ve üstüne yorganı çektim ve kendi yatacağım odaya doğru ilerlemeye başladım Arda çıkarken anahtarı aldığından dolayı zile basmaz umuduyla uyudum.
GİZEMİN AĞZINDAN:
Sabah uyandığımda müthiş bir baş ağrısı vardı.Düzleşip yatakta oturmaya başladım etrafa baktığımda odanın güzel olduğu kanaatine getirdim her yer siyahtı ve her şey çok düzenliydi.En sonunda hala yatakta oturduğum aklıma geldi ve aşağı inmeye başladım.Merdivenlerden de inerken de hala başıma masaj yapıyordum.Galiba en geç ben kalkmışım çünkü herkes uyanmıştı ve kızlarda benle aynı durumlardaydı kızların haline baktığımda gülmemek için kendimi zor tuttum çünkü bütün hepsinin üstünde dün gece barda giydiğimiz kıyafetler vardı.
"Kızlar bu haliniz ne"diye sorduklarımda anlamamışlardı.
"Üstünüz diyorum çok güzel"dediğimde bütün hepsi üstüne baktılar ve aynı anda çığlık attılar ve benimde jeton köşeli olduğunda dolayı kendime baktım ve kendimin de aynı durumda olduğumu gördüm ve kızlarla beraber çığlık atmaya başladım niye attığımızı bilmiyorum ama benimde içimden çığlık atmak geçti.Oğlanlar yemek yapıyor olmalı ki hepsi bizim bağırdımızdan dolayı mutfaktan koşarak çıktılar.
"Ne oldu"diye sordu hepsi aynı anda ve Deniz konuşmaya başladı.
"Yaa başlıyım siz bizi niye böyle yatırdınız ki üstümüzde tüm kan lekesi felan var ve bunlar hep kırış kırış olmuş vallaha ben ütülemem"diyip ellerini teslim oluyormuş gibi havaya kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES TEK YÜREK
Teen FictionDört kızımızın kendi ayakları üzerinde durma hikayesi... Bu yolda Akın,Ege,Çağrı ve Uras dörtlüsünden yardım almışlardır. Onların macerasına hazir mısınız? O zaman sizi hikayemize alalım.