MEDYA=ARDA
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.
Sahile vardığımda kızlardan önce gelmiştim boş bir bank bulup oturdum ve ağlamaya başladım ilk defa babamla bu kadar şiddetli kavga etmiştim ve babamın yüzüme bile bakmayışı aklıma geldikçe çıldırıyorum.Sakinleşmem lazımdı yoksa en ufak bir şey de her tarafı bir birine kata bilirim ve kendime zarar verebilirim.
Gökyüzüne bakmaya başladım yıldızların ne kadar güzel parladığını düşündüm bugün ne kadar güzel vakit geçirdiğimizi düşündüm basketbol oynadığımız zaman Urasın çocukça davranışı geldi aklıma ve gülmeye başladım.Sahil kenarında valizle birlikte yürümeye başladım şu anda ne kadar komik gözüktüğümü düşündüm ve tekrardan güldüm.Pamuk şeker satılan yer görünce yönümü o tarafa çevirdim ve pamuk şeker almaya gittim pamuk şekeri tam almış parasını veriyordum ki yanımdan birisi "Abi buradan al"dedi sağıma döndüğümde Urasın olduğunu gördüğümde çok şaşırdım.Ben bir şey diyemeden kolumda tutup bir banka oturtturdu beni.
"Ne oldu sana Gizem bu halin ne"diye sordu direk bende bugün olan biten her şeyi anlattım ona ve direk bana sarıldı bende onun sarılmasına karşılık verdim
"Bak Gizem hayatta her şey kafana takma ben böyle sıkıntılara gelemiyorum hayata hep pozitif bakıyorum beni arkadaşın olarak gör , sana arkadaş tavsiyesi kafana takma yeni bir sayfa aç o sayfanın içine katacağın kişileri iyi seç ve o yeni tertemiz sayfalarda üzülmene asla yer verme"dedi ve ayağa kalktı Uras sonra devam etti.
"Şimdi sana benim ve diğerlerin numaralarını vereceğim bunları kaydet,bize ihtiyacın olduğunda ararsın tamam mı şimdi benim gitmem gerek bizimkiler beni merak etmiştir en yakın zamanda tekrardan görüşmek üzere"dedi ve el sallayarak gitti.
Uras gittikten sonra düşünmeye başlamıştım ki tam o sırada telefonum çaldı arayan Arda'ydı hemen açtım telefonu
"Efendim Arda"dedim
"Gizem evi ayarladım neredesiniz sizi almaya geleceğim"dedi bende
"Sahil'deyiz ama biraz hızlı gel çünkü hava buz gibi ve ben dondum hatta kızlarda geldi biraz çabuk gel öptüm"dedim ve kapattım telefonu yüzüne o alışıktı benim bu hallerime onun için kızar mı diye fazla önemsemiyorum.
Kızlar geldiklerinden beridir suratları asık ve üzgün duruyorlardı bende artık dolmuştum ve konuşmaya başladım.
"Kızlar bu dünyanın sonu değil yarından itibaren yeni bir sayfa açıyoruz ve o sayfalara sadece belirli kişileri koyuyoruz gerçekten güvene bileceğimiz kişileri koyuyoruz bu sayfalarda üzülmeye yer olmayacak"dedim ve ayağa kalktım ve kayalıklara doğru ilerledim.Güzel bir yer bulunca oraya oturdum.Kızlarda yanıma gelip oturdular.Benim ayağımın orada kalp seklinde bir taş gördüğüm gibi aldım ve dedim ki.
"Bu kalp bu günün simgesi olsun eğer ki üzülürsek bu günkü kadar üzülmeyeceğimizi hatırlamak için bu taşı alacağım ve saklayacağım"dedim ve ayağa kalktım valizimin yanına doğru ilerledim ve aldım cebimden telefonu çıkartıp Ardayı aradım.
"Arda neredesin?"dedim
"Tam karşındayım"dediği an telefonu kapatıp Ardaya koştum ve sarıldım onu çok özlemiştim ya kızlarda gelip ona sarıldıktan sonra.
"Arda bizi eve götür artık ya donduk vallaha"dedim ve arabaya doğru koşmaya başladım çünkü gerçekten hava buz gibiydi ve ben donuyordum.Arabaya gidip en öne bindim yaşasın kötülük hahahahaa(kötü cadı gülüşü).Kızlara baktığımda bana öldürücü bakışlar atıyorlardı.Ardaya baktığımda ise bütün valizleri almış can çekişe çekişe getiriyordu onun bu halini gördüğümde hemen bir kahkaha patlattım kızlar bana uzaylı görmüş gibi bakarken onlara Ardayı gösterdiğimde hepsi baktığı gibi gülmeye başladı Arda bize sinirli sinirli bakınca hemen gülmeyi buraktık ama sinirlenince çok tatlı oluyordu ya benim canım abim(Gizem burada Ardayı abisi gibi gördüğü için söylüyır bunu).Arda arabaya bindiğinde direk yanaklarını sıkmaya başladım,bir yandan da bebek gibi seviyordum
"Oy oy oy abilerin en ama en yakışıklısı sen sinirlenince nasıl tatlı oluyorsun öyle oy oy oy"dedim ve gülmeye başladım Arda daha da çok sinirlenince bu sefer
"Tamam abilerin en tatlısı sinirlenme ya özlemişim senle uğraşmayı onun için böyle yapıyorum"dedim ve yanağın öptüm gerçekten çok özlemişim ya canım abim benim.
Böyle uzun yolculuklar benim canımı sıktığı gibi uykumu da getirdiği için müzik açıp uyuyacaktım ama en sevdiğim müzik çalmaya başlayınca uyumadım ve onu dinlemeye başladım.
Bir yandan da söylemeye başladım sesim güzel olduğundan dolayı sorun etmiyordum.Şarkı uykumu getirirken son söylediğim."Bundan sonra üzülmeyeceğim..."dedim ve uykuya daldım.
**********************************
Sallandığımı hissettim ve bir anda soğuk esmeye başladı.Üşüdüğümden dolayı beni taşıyan kişiye iyice sokuldum anda çığlık sesi geldi ve kafamı kaldırdığımda beni taşıyan kişinin Berçin olduğunu gördüm ve hemen kucağından aşağı indim indiğim anda başım döndüğünden dolayı yere yapıştım diğer kızlar bize baktıklarında gülme krizine girmişlerdi hemen konuşmaya başladım.
"Oğlum sen beni niye kucağına alıyon lan mal mısın burak da Arda alsın beni tamam güçlüsün abi anladık ama olmuyor böyle bide sen niye bağırıyon lan kulağımın dibinde hıhh...açıklama bekliyorum"
"Sana da iyilik yaramıyor be ve tikime dokunduğundan dolayı bağırdım ve Arda da seni taşıyamaz çünkü valizleri taşıyordu o"dedi ve beni elimden tutup yerden kaldırdı yaww ben hala yer demi oturuyormuşum lan neyse o sırada Arda kapıdan koşarak çıktı çıkarken de omuzunu kapıya vurdu vahh yazık şimdi çok acımıştır yaww.
Arda"Kızlar bir şey mi oldu o çığlık neydi ve Berçin niye Gizemin elini tutuyor"dediği an Berçinle ellerimize baktık ve ellerimizi aynı anda çektik.Ben hemen acılar içerisinde kıvranan Ardanın yanına gittim onu içeri götürüp omuzunu açtım morarmıştı.
"Oğlum sen salak mısın ya niye koşuyon al omuzun mosmor olmuş ilk yardım çantası var mı burada."dedim oda evet anlamında kafasını salladı.
"Nerede"diye sorduğumda
"Banyoda"dediği an yukarı koşturdum bütün çekmeceleri karıştırdım en sonunda bulduğumda aşağı koştum Ardanın yanına varınca hemen omuzunu açıp krem sürdüm ve ardından sardım.
"Çok acıyor mu yaa kıyamam"dediğim an hayır anlamında kafasını salladı bende yanağından öpüp ayağa kalktım.
"Bundan sonra sana koşmak yasak ve şimdi uyuyorsun ve biz kızlarla nere de uyuyacağız"dedim ilk koşmayacaksın dediğim anda dudağını küçük çocuklar gibi büzmüştü ama neyse nerede uyuyacağımızı söyledikten sonra kızlara üst kattaki odalarda uyuyacağımızı söyledim ve valizle birlikte odama doğru çıktı en yakın zamanda başka bir ev almalıyız okula yakın ama okul şimdilik durmalı kendi kendime bu kararları aldıktan sonra yatağa oturdum ve müzik açıp dinlemeye başladım.
Aradan bayağı zaman geçtiğini anladığımda yatağa doğru gidiyordum ki valizimin içindeki pamuk şeker aklıma geldi ve onu alıp yemeğe başladım.Pamuk şekeri yerken aklımda yarın ne yapacağım vardı ve yarın ilk işim galiba yeni bir ev bakmak olacaktı bizim kızlarla sonra bizim oğlanların yanına gidip onlarla konuşmam gereken konuyu konuşacaktım bakalım nasıl geçecek yarın.Planımı yaptıktan sonra yatağa girdim ve uyumaya çalıştım göz kapaklarım ağırlaşırken tek söylediğim kelime "Güzel bir gün olacak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES TEK YÜREK
Teen FictionDört kızımızın kendi ayakları üzerinde durma hikayesi... Bu yolda Akın,Ege,Çağrı ve Uras dörtlüsünden yardım almışlardır. Onların macerasına hazir mısınız? O zaman sizi hikayemize alalım.