Herkes de yüzümü gezdirdiğimde bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
"Ne salak salak bakıyorsunuz lan bana"dedim ve hepsi anında düzeldi
"Abisinin kuzusu bu kadar uzun konuşmaya ne gerek vardı lan"dediğinde Arda bir tane kafasına indirdim
"Buna mı takıldınız lan cevap verin kızlar ilk sizden alıyorum cevapları"dedim ve onlara döndüm
"Kızım sen salak mısın tabi ki varız"dedi Çiğdem ve gelip sarıldılar.
"Arda sen"diye sorduğumda bana sarıldı bu onun anlamında
"Salak ben seni nasıl buraka bilirim"anlamına geliyordu bende hemen ona dönüp sarıldım ve
"Teşekkür ederim"dedim
"Her zaman minik"dedi Ardayla sarılmamız bitiğinde erkeklere döndüm ve hepsi aynı anda bir birlerine baktılar ardından bana dönüp "Evettt"diye bağırdılar ve ardından"Yes be işte bu abi"diye de ben bağırdım ve gidip hepsine sarılmaya kalkıştım ama bak kalkıştım çünkü geri oturmak zorunda kaldım Ardanın evi yıkacak kadar yüksek sesle öksürmesi sonucunda geri oturdum ve "Bunda kıskanılacak ne var yaww"dedim ve önüme geri döndüm.Evet bu şimdi benim için parti zamanıydı.Kızlara baktığımda dediğimi anlamış olacaklardı ki hepimiz aynı anda ayağa kalktık ve Ardanın bize karşı isyanlarını duymazdan gelerek Kızlara telefonumu verdim ve televizyona bağlamalarını istedim.
Onlar bağlarken biz nasıl dans edeceğimizi tartışıyorduk biz genelde hep dans ederdik zaten önceden biz dans kursuna gittiğimizden dolayı kadroları planlarken sorun yaşamıyorduk.Erkekler bizim ne yaptığımızı anlamaya çalışırken Arda bize "Yapmayın yoksa bunlar benim elimde kalır"bakışı atıyordu ama biz aldırmadık ve 2 şarkıda dans etmeye karar verdik.İlk şarkı Flo Rida - GDFR
AKININ AĞZINDAN:
İlk önce Gizemin söylediğine şaşırmıştık.Sonra bizden cevap beklediği aklıma geldiğinde bizimkilere baktığımda olur anlamında bakıyorlardı bizde aynı anda"Evett"dedik.Gizem de sevinçte"Yes be işte bu abi"diye bağırdıktan sonra Gizem tam bize sarılmaya geliyordu ki evi sallandıracak şiddette bir öksürük sesi geldi tabi ki Ardadan gelmişti ama ben bu işe iyice sinirlenmeye başladım abi Gizem isyan ederek"Bunda kıskanılacak ne var yaww"dedi ve önüne sonra aniden sinsi bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve kızlara baktı kızlar anlamış olmalı ki onlarda sinsi sinsi gülümsemeye başladılar.Arda yapacaklarını anlamış olamalı ki isyan etmeye başladı ama kızlar onları takmadılar.Gizem kızlara telefonunu verdikten sonra kızlar televizyona bağlamaya gittiler biz anlamayan gözlerle hala kızlara bakarken Arda hala yapmayın diye yalvarıyordu.Kızlar Ardayı takmayıp bir şeyler konuşmaya başladılar konuşmaları bittiklerinde salonun ortasındaki sehpayı kaldırıp halıyı da ortadan çektiklerin de Gizem televizyonun oraya gidip Flo Rida - GDFR açıp ortaya geçip dans etmeye başladılar.
(Siz bunu kızlar dans ediyor olarak düşünün)
Gerçekten çok güzel dans ediyorlardı.Bizimkilerle birlikte bir ara bizde merak sarmıştık ve bizde gitmiştik ama kızlar bizden güzel oynuyorlardı kızların oyunu bittikten sonra alkışladık onların ki bitince bende bizimkilere baktım bide Ardaya da baktım demek istediğimi anlamış olacaklar ki hemen üst kata çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES TEK YÜREK
Teen FictionDört kızımızın kendi ayakları üzerinde durma hikayesi... Bu yolda Akın,Ege,Çağrı ve Uras dörtlüsünden yardım almışlardır. Onların macerasına hazir mısınız? O zaman sizi hikayemize alalım.