Ardagil kapıdan çıkarlarken bizde kızlarla onlara yetişmeye çalışıyorduk.En sonunda onlara yetiştiğimizde.
"Bakın uyarıyorum durun yoksa bizde kötü şeyler yaparız"dedim son şansımı denemek için ama onlar aldırış etmedi.Yol boyunca ne kadar dil dök sekte dinlemediler bende en sonunda sinirlenip.
"Kavga edin lan birbirinizi iğin bitirin tamam mı hatta vurun kırın parçalayın hatta neyse ya küfür etmeyecem"dedim ve onlardan önce spor salonuna girip.Bora,Cenk,Kaan ve Doruğa bakmaya başladım.En sonunda onları bulduğumda yanlarına gidip.
"Bora,Cenk,Kaan ve doruk buradan hemen gitmeniz gerek lütfen"dedim ve bana dik dik bakmaya başladılar.Bora elini koluma koyup.
"Gizem iyi misin ne oldu"dedi ve anında arkamdan cevap geldi.
"Gizem iyi ama biraz sonra o senin için geçerli olmayacak o elini çekmezsen"dedi Akın ve Boranın üstüne doğru yürümeye başladı.Boragilin yanına hemen kavga olacağını anlayan Ediz de geldi ve onların yanında durmaya başladı.Aha şimdi durum beş beş idi yani daha şiddetli kavga olacağa benziyordu.
Ben tabi araya girdim ve bizimkilere tek tek sarılmaya başladım.
"Fala zarar görmeyin"dedim ve Boragilin tarafına doğru gittim Boraya sarıldım ve
"Fazla hırpalamayın"dedim ve çekildim o arada bizimkiler kudurmuştu bile.
"Sen kime sarılıyon lan"diye Akın boranın üstüne çullanmıştı bile diğerleri de hemen kendilerine birilerini seçip onlara dalmaya başladılar.Biz kızlarla onları ayırmaya çalışırken şunu fark ettim oğlanlarda güzel dövüşüyordu lan neyse abi bu hayvanlarda ayrılmıyor ki lan aradan biraz zaman geçtikten sonra en sonunda ayıra bilmiştik ama hepsinin hali kötüydü.
"Ceren,Seda,Nazlı,Yasemin ve Neşe buraya hemen 10 tane sandalye ve elinizde ne kadar ilk yardım çantası varsa onuda getirin."diye bağırdığımda hepsi dediklerimi getirmeye başladılar Ardayla Akını yan yana sandalyeye otutturdum ve ikisine de teker teker pansuman yapmaya başladım. Çağırdım kızlarda Boranın grubuna pansuman yapıyorlardı.Bizim kızlarda bizim gruba.
"Yaa siz salak mısınız alın her tarafınız şişmiş ve Akın senin kaşın Arda senin de dudağın patlamış"dedim ve sarıldım ikisine de birlikte.
"Teşekkür ederim."dedim ve onlardan ayrıldım.Bana anlamayan gözlerle baktıklarından dolayı açıklama yaptım.
"Yani kızlarla bizi koruduğunuz için teşekkür ederim demek istedim."dediğimde bu sefer anlamış olacaklar ki onlarda
"Önemli değil"dediler ve bende anında kafalarına vurdum bir tane
"Oğlum nasıl önemli değil lan bildiniz şu anda kıçınızla kafanız yer değiştirmiş durumda"dedim ve pansuman yapmaya devam ettim.Onlarda bu dediğime gülmeye başladılar.
"Biz akşam kızlarla bara gideceğiz haberiniz olsun"dediğimde.
"O zaman bizde geliyoruz"dedi Arda umursamadım çünkü hayır desem yine bir yolunu bulup gelirlerdi.
Pansuman bittiğinde diğer kızlarında bitirmiş olduğunu gördüm ve ikisininde koluna girip eve götürmeye başladım kızlarda arkamızdan geliyorlardı.Eve vardığımızda bütün herkes kendini kanepeye atmıştı.Urasın halini gördüğümde gülmemek için kendimi zor tuttum çünkü depresyona girmiş gibi duruyordu.
"Uras ne oldu en best kankeytom"dedim Uras bana döndüğünde.
"Bir şey olmadı pudingim azıcık dayak yedim ama ben sizin için her şeyi yaparım"dedi ve bana göz kırptı.Bende dayanamayıp gidip az bir şeyde en best kankeytomla ilgilenmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES TEK YÜREK
Genç KurguDört kızımızın kendi ayakları üzerinde durma hikayesi... Bu yolda Akın,Ege,Çağrı ve Uras dörtlüsünden yardım almışlardır. Onların macerasına hazir mısınız? O zaman sizi hikayemize alalım.